[Suggestie] Inloggen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Cygnum, 24 mrt 2005.

1. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    In verband met de zogenaamde hack-rage, maar ook met betrekking tot mijn eigen en ieder anders veiligheid, lijkt het mij handig om het automatisch aanmelden-vakje niet standaard aangevinkt te laten staan. Mocht men dit vergeten uit te zetten, kan iedereen er op diens account in. Het is trouwens ook veel normaler dat je het vakje aan moet vinken dan dat je het uit moet vinken.

Just a thought...

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    majh ik vind het zo goed anders moet ik ook altijd inloggen .. het is toch de verantwoordelijkheid van de gebruiker zelf?

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Als je dat vakje hebt ingedrukt dan blijf je aangemeld maar hij bedoeld dat bij nieuwe gebruikers de keuze niet standaard aan moet staan.

4. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit ook al eens gesuggereerd, graveheart nam dit echter niet serieus en gooide een slot op de thread.

ik wordt nu nog steeds uitgemaakt voor zeikvechter omdat ik een dergelijk voorstel maakte.

dus ik denk niet dat je veel kans van slagen hebt.

Mvg,
    SoulFighter

5. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ach, ik denk dat er meer mensen ingelogd willen blijven dan dat ze elke keer willen inloggen. en als je op een openbare PC zit kun je het toch gewoon uitvinken (kleine moeite).

6. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    De meeste mensen die 'gehackt' worden zijn scholiertjes die de schoolcomputers gebruiken om op XBW te surfen... dan vraag ik mij af: heb je niets beters te doen in de tussenuren of pauzes?

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk niet dat het veel zal veranderen. Nu moet je het uitvinken als je niet wilt dat het wordt onthouden, dan zul het moeten aanvinken als je wel wilt dat het wordt onthouden.

En zoals Fardo al zegt, het is je eigen verantwoordelijkheid.

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Tja, mensen die gaan zitten huilen om het feit dat iemand anders hun account heeft gebruikt om hier te spammen hebben daar geen reden toe. Blijkbaar is het niet belangrijk voor hun genoeg om dat vinkje bij 'user onthouden' weg te halen. En daar komt bij, waarom overkomt dit soort dingen nu altijd nét bij die dubieuze members??

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tevens kan een gebruiker cookies verwijderen of uitloggen klikken ... als je een openbare machine gebruikt is het altijd verstandig om je sporen te wissen

10. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Waar slaat dat nou weer op, soms als wij op school onze opdracht afhebben, moeten we toch het uur afmaken. Dus nee, op dat moment heb ik niks beters te doen nee.

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind dat mensen gewoon even rustig alles moeten lezen voordat ze verder gaan. Als ik iets aangevinkt zie staan, dan lees ik ook eerst wat het betekend voordat ik verder ga. Tevens als ik ergens ingelogt ben, en het is niet op mijn eigen computer log ik mezelf ook altijd uit. Mensen die dat allemaal verzaken mogen eerst bij zichzelf te rade gaan of zij wel goed bezig zijn. :)

12. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel, het is nogal vreemd dat je overal het aan moet vinken dat je ingelogd wil blijven, en dit is de enige site die ik ken die het andersom hanteert. Waarom hanteren jullie niet gewoon de standaard zodat de kans op hackers verkleind wordt? Kleine moeite en scheelt een hoop gezeur in de toekomst.

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zie niet in waarom hackers nu de kans krijgen om accounts te "hacken" omdat het vakje standaard aangevinkt staat?

14. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat als dat vinkje is aangevinkt de kans groter is dat je ingelogd blijft.
    En dat heeft weer als gevolg dat de kans groter is dat iemand kan inloggen op een account zonder dat die daarbij een password in hoeft te vullen...

15. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is toch je eigen verantwoordelijkheid hoor. Ik vind het logisch dat Graveheart hier al eens een slotje opgegooid heeft :/ Als jij weet dat andere mensen de computer gebruiken die jij ook gebruikt en jij niet wil dat zij op jouw account kunnen posten vink je het vakje maar uit hoor. En bovendien vind ik een hack-rage een erg groot woord.

16. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    je moet toch toegeven dat het vaker voorkomt dan vroeger.

het is misschien ietwat ovedreven, aan de andere kant, het veranderen is niet veel werk

17. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Een rage is het zeker niet, maar het is wel opvallend dat bepaalde members ineens dit soort rare dingen overkomen. En dat gebeurt de laatste tijd vrij regelmatig

18. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    En ik ben er van overtuigd dat als dat vakje uitgezet wordt, dit soort dingen veel minder vaak voor zullen komen.

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Mee eens, dan heb je dat gezwam tenminste niet van "booeehoee ze hebben mijn naam gebruikt boehoeoeoeoe" :)

20. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Jij snapt het, daarom wil ik dat knopje uit hebben.

Deel Deze Pagina