[suggestie]Lay-out mainpage

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door greenbean, 21 jun 2004.

1. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    hoi,

als ik naar de standaard layout van de xbw mainpage kijk, zie een lelijke site. dan bedoel ik die vreemde skin zegmaar(niet de inhoud en plaatsing enz.). wanneer er weer eens een feature week is klaart heel xbw op, maakt niet uit welke game de feature is alles is beter dan standaard.

nu wil ik natuurlijk geen lelijke site bezoeken. aangezien het mogelijk is om deze 'skin' te vervangen is kwam ik op het idee: zou ik er niet zelf een kunnen maken? Ik denk dat er meer mensen zijn die de mainpage standaard niet zo mooi vinden en best aan de slag willen gaan om zelf eens een mooie mainpage-skin te maken.

mijn vraag is eigenlijk: wat zou er voor nodig zijn, dus wat moet je allemaal maken om de volledige mainpage om te stylen? en of jullie dit een goed idee vinden.

suggesties en reacties zijn welkom.

liever niet offtopic gaan zoals: "Dit is echt de lelijkste site, ik kom hier nooit meer enz."

2. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    nou ja, neem de huidige site, en vervang alle elementen met je eigen creatieve uitspatsels. Voordat je er veel tijd in gaat steken is het raadzaam om eerst een ruwe versie op het forum te posten.

3. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna iedere week bestaat uit een featureweek op xbw, dus het lijkt me niet echt zinvol om voor die enkele keer dat de standaard lay-out te zien is, een eigen lay-out te ontwerpen. Je moet natuurlijk doen wat je niet laten kunt. ;) Overigens vind ik dat er niks mis is met de standaard lay-out van xbw! Mijn suggestie: laat het lekker zoals het is.

4. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    ieder zijn smaak natuurlijk, ik vind de standaard lay-out helaas niet zo mooi.

Wanneer ik zo'n skin heb gemaakt en het er een beetje ok uitziet, zouden jullie dan bereid zijn om hem te veranderen?

misschien zouden de members dan kunnen stemmen welke zij willen zien, bijv.

5. YOURI60

YOURI60 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nah oke,als ik de mainpage zie ,is da nie de mooiste,
    maar heb mijn monitor dan ook te hoog staan qua pixels (too small),

maar als ik verder kijk in de forums zelf,wordt het beter en beter.

vooral met al die coole functies van o.a het posten en ga zomaar door,

en dat zegt een rivaal, nee joh,
    gewoon een kerel die GameForums bezoekt,

mar ja,ieder zijn smaak :)

6. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind sowiezo die veranderingen door featureweken niet echt succesvol. Je verandert zo de hele tijd de site, het heeft dan wel een vaste basis maar toch vond ik de homepage voor V3 ff wat vriendelijker zeg maar. Zo'n feature is natuurlijk erg cool maar doe dan een deel ofzo van de site. En ik vind ook dat er meer groen op de homepage moet zijn. Groen en zwart van de xbox

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vind hem niet supermooi maar ook niet superlelijk. Wel leuk dat hele stijl veranderd wanneer er een futureweek is. Dan zou ik eerder kiezen om een optie te maken van kies je skin (net zoals op forum linksonderin).

8. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Das nog een beter idee!
    En zo zou je ook kunnen kiezen uit een greenbean skin :9

9. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de feature-week idee zelf een erg goed idee, het is gewoon elke week weer vernieuwend; iets dat mij heel erg aanspreekt. het moet gewoon blijven zoals het is.
    sommige dingen hebben mischien geen nut, maar zijn altijd leuk om te zien.

@greanbean: ik ben wel benieuwd wat jij er van wil maken actually.

10. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Skin kiezen tijdens een featureweek kan natuurlijk niet. Dan is de kracht van de featureweek weg :)

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik hóóp dat je het dan alleen over het ontwerp hebt :).

12. Robbertus

Robbertus X B O X

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind de mainpage ook nietzo mooi maar om daar nou een andere skin voor te ontwerpen zo slecht istie ook weer niet

13. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha :p
    om te bevestigen : ik had het alleen over de ontwerp, elke keer een nieuw lay-out zou zwaar irritant kunnen worden

14. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Ik zou zeggen: maak eerst een kladvoorstel, als wij en de community het goed vinden krijg je meer info over de plaatjes en welke onderdelen we gebruiken in de site.

Over dat designwisselen: is eenvoudig mogelijk te maken. Ik denk er nog over na

15. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    Of je slaat gewoon een aantal pagina's op.. heb je meteen de layout en alle (statische) plaatjes.. Kan het makkelijker? :{

Ik vind dat weekthema wel tof trouwens. Het houdt de site 'fris' en afwisselend. Een groot nadeel aan dit design vind ik wel de overvloed aan witruimte. Maar verder werkt het lekker! Vooral die screenshotviewer is erg gelikt!

16. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op!
    Deze site is geweldig..
    kijk dan naar alle dingen die je er mee kan..ze hebben eigen gebruikers, alles up to date, eigen profiel, mooi forum, polls..

en wat die thema's betreft..ook erg gaaf..dat houdt de site idd fris

17. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    misschien vinden jullie het allemaal niet zo'n goed idee maar ik wil het toch wel proberen. maar ik weet de grootte van de plaatjes niet. zou iemand die kunnen geven dan kan ik eens wat gaan proberen ;)

18. thedutchterror

thedutchterror Noobienoobienoobie

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die featureweke echt supergoed VERANDER DAT NIET aub. :9 maar ik geef toe dat de normale lay out beter kan maar toch vind ik ut een super site

19. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Sla alle plaatjes van de site op en ga ze daarna redesignen :p Veel succes :D

20. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    em.. ja ik zou wel willen maar de helft van de plaatjes kan ik niet opslaan zoals de banner en die balk aan de zijkant. het is nu ook even niet handig omdat het een featureweek is.

Deel Deze Pagina