Ik denk dat iedereen op XBW wel de PU kent. Voor degene die dat niet weten daar plaatsen ze altijd een leuk bijschrift onder screenshots.. *) misschien kunnen we dat hier op XBW ook gaan doen.Maar natuurlijk alleen screenshots van de Xbox en de Xbox 360!
Dus je bedoeld dat er nu bij de screenshots bijschriften moeten komen? Ik weet niet of dat zo nodig is. Bij een tijdschrift wil je nog wel eens wat vaker naar een screen kijken, maar wat de meeste op 't internet doen is kijken en direct weer naar de volgende. Overigens zal XBW veel meer screens laten zien, dan in bijvoorbeeld de PU. En ja, dat is nogal wat extra werk...
Als iedereen screens post, krijg je gewoon een onoverzichtelijke bende van dubbele screenshots. Als iemand zelf screens heeft gevonden of gemaakt, kan deze gewoon zelf weten wat hij eronder zet. Gewoon de huidige situatie dus...
Ow op die manier. Ja, dat lijkt me wel wat voor de Green Mile eerlijk gezegd. Stuur gewoon even een PM naar Orcrist aangezien die de mod daar is, die kan je wel zeggen of het mogelijk is... Mij lijkt van wel. edit: @ Masters Of Blades: Heb je eigenlijk wel gelijk in. Iedereen post maar wat en zet er een zinnetje bij... Misschien beter om afmetingen af te spreken, en dat je dat in het plaatje de zin moet zetten.
Best leuk idee trouwens, of is het al wel eens geprobeerd? Iets zegt me van wel... Dat iemand een plaatje postte en dat de volgende dan een bijschrift moest maken en het volgende plaatje kon posten.
Of over het bijschift discussiëren en lachen want ij die bijschriften in de PU heb je tientallen minuten de slappe lach.. soms..
er is al weleens zo'n topic geweest, kan ook wel van gamexpo foto's zijn geweest. dat weet ik niet precies.
Nee, er was idd al een topic, ik zal de titel ff opzoeken. , je bent niet de eerste: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=35310&highlight=Bijschrift http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=25566&highlight=onderschrift http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=49969&highlight=onderschrift http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=50769&highlight=onderschrift
Mits er goed opgestelde regels zijn waar men zich aan dient te houden, zoals Elgee ook al zei (denk aan afmetingen van de screen, plek waar de onderschriften moeten komen etc etc) dan vind ik het best als er een screenshot onderschrift thread wordt aangemaakt in de Green Mile. Echter dit moet wel goed zijn opgezet; dus een beetje leuk en duidelijke beginpost zodat de thread geen rommeltje wordt zou wel prettig zijn. De overige threads zijn niet screenshot specifiek, en al redelijk gedateerd dus voor deze keer kan er best een nieuwe thread voor komen.
Dat is gewoon zo dom. De PU humor is gewoonweg dom en erg saai. Ik vindt het beter zo, wat serieuser. Als je die teksten wilt lezen koop je PU maar.
Nee, wat Barbatruuk al zei is vele malen beter. De beginposter post een screen, degene die erna post moet een onderschrift verzinnen, en post meteen weer een nieuwe screen. En zo maar gewoon door gaan. Als je constant bij hetzelfde spel of zelfs bij dezelfde screen blijft hangen is er al snel geen lol meer aan.
maar dan krijg je dat mensen tegelijk posten, en dan word het weer spammen van 'sjit, jij was eerder' en wat Suphamaster zegt, dan word het dus voor elk spel een ander topic??
Ehmm..deze reply van jouw is zo dom Hij neemt de PU maar als voorbeeld, lijkt me toch vrij logisch dat iedereen hier een andere vorm van humor heeft en niet dezelfde als Ed van PU, en er dus vele vormen van humor onder de screens komn te staan Maarja ik ben niet de slimste (wel de op een na slimste ) op de wereld dus dat had jij ook wel zelf kunnen bedenken lijkt me :{
je kan wel een topic maken waar je een plaatje post en de gene onder je moet er een tekst bij verzinnen....
Natuurlijk kan iedereen zelf de keuze maken om bijschriften bij screens te posten. Sommige hebben daar zin in, andere niet. Dit is niet iets wat je mensen kunt verplichten, hoogstens kunt aanmoedigen, hoewel ik betwijfel of mensen hier zin in hebben.
Hey, idee! Lijkt me wel kicke! Maak hem ff aan in de GM, ik wil natuurlijk niet met de eer gaan strijken door hem zelf te openen