Goedemorgen, Als je nu op het xbw logo drukt kom je terug op het forum, maar eigenlijk zou het in mijn ogen handiger zijn als deze naar de main site verwijst. Dan kan je met een druk op de knop naar de site (en hoed je niet naar beneden te scrollen) Greets Fardo
So hey, weer een suggestie van Fardo. Lijkt me inderdaad ook handig. Maar je kunt eigelijk net zo goed even naar beneden scrollen om daar op de link te klikken...
Mjah, zou ik niet doen, dan kom ik niet makkelijk meer bij de forum index... Als je eenmaal op het forum bent hoef je toch niet meer terug naar de mainsite... Dat is 10 sec kijken naar het nieuws en dan weet je het al?
de link eronder brengt je naar de forum index.. deze dus: [mapje] Xboxworld.nl Forums > Xboxworld.nl : Suggesties, problemen, opmerkingen dus het is iid een beetje overbodig
Nee is niet zo, die link weet ik ook wel, maar is alles behalve fijn klikbaar... wie gaat er nou van het forum naar de mainpage... Als je dat logo link maakt zit ik iedere 30 sec weer op de mainpage, daar word ik pas gestoord van... Onderaan zit nog een link naar xbw.nl, neem die dan... Scheelt anderen een hoop frustratie.
Dat zou ik ook wel willen Fardo. Ik klik wel vaker op die knop, maar dan kom ik weer hier terecht per ongeluk.
lijkt mij beter om een knop voor het forum.. en een knop voor de mainsite... dan is het probleem opgelost (slim he van mij...)
En dat gebeurt nog wel eens . Bij mij staat er trouwens vBulletin en geen Xboxworld , maar is idd een handige suggestie. Ik vergeet de link onderin ook wel eens, dan typ ik gewoon www.xbw.nl opnieuw in. Maar het lijkt me wel een goede optie. Een link naar het forum is idd overbodig. Onder het logo en de banner staat helemaal links ook: Xboxworld.nl Forums. Je zit dan toch eenmaal op het forum. Bij een democratie: Ik stem voor Bij een dictatuur: Ik zeg niks EDIT: Nog niet nuchter genoeg, The rRix meldde de link die ik vertelde al eerder