[Suggestie] Marketplace Points.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door SupahMaster, 6 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SupahMaster

SupahMaster Guest

Dit is wel een goed idee. Ze hebben het bij het forum van mijn Host ook.
    Je hebt bepaalde points die je krijgt van het posten ( ongeveer een ) en dan hebben ze een marketplace forum waar mensen dan bijv. avatars verkopen voor die points. En zo verkopen mensen voor die points ook Gmail Invites en allemaal stuff. En die points donaten ze dan gewoon.

Zo zijn er hele Grafix Shops en al waar ze ava's/sigs/logo's/bg's
    Ik vind dit zeer fijn werken en de mensen kunnen dan betalen door een donate-knop en daarbij zit een formulier waarin ze een message kunnen typen.

Mijn avatar heb ik hier ook mee gekocht voor zoals het daar heet Frih$.
    Je krijgt gemiddeld 1-1.2 frih$ per post en ik kocht mijn ava voor 10 frih$ en deze sig kocht ik voor 20 om maar even een waarde aan te geven.

2. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vindt het een heel erg kiddy idee. Ik weet nu al (bijna) zeker dat XBW dit never nooit gaat doen. Ik vindt het evrder ook nergens op slaan, beetje voor niks te verkopen.

3. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Vandaar dat je zo onnuttig post elke keer... :{

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ehm waar heb je het in hemelsnaam over :{

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Zo dacht ik nou ook net toen ik het las. :{

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom een economie opstarten voor iets wat helemaal geen economie systeem nodig heeft? Wil je een leuk knipperend plaatje erin met je username erin dan maak je die of dan vraag je aan iemand in de photoshop thread of die zijn best even wilt doen voor je. :) Hierzo kan het allemaal gratis; of je nou veel of weinig posts hebt. Sowieso bezorgt het enkele mensen akelig veel werk om de punten van 17.000 members + transacties bij te houden.

Kort samengevat: dit zal nooit gebeuren. :)

- Closed

7. SupahMaster

SupahMaster Guest

Je krijgt gewoon points door posten ( 1 per post ongeveer )
    en daarmee kun je op een forum waar avamakers/sigmakers hun threads hebben en dan kun je voor een bepaalt aantal points dingen kopen ( van sigs tot gmail invitations!).

8. SupahMaster

SupahMaster Guest

Je krijgt gewoon points door posten ( 1 per post ongeveer )
    en daarmee kun je op een forum waar avamakers/sigmakers hun threads hebben en dan kun je voor een bepaalt aantal points dingen kopen ( van sigs tot gmail invitations!).

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Was even vergeten te closen. :+ 8)

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Op het moment dat zoiets wordt ingevoerd is het gedaan met dit forum8). Ik moet er niet aan denken hoeveel er dan gespammed gaat worden om aan punten te komen.....

Daarnaast vind ik het ook een beetje kinderachtig:eek:. Maar dat zal wel aan m`n leeftijd liggen...

edit//

Sorry Orc, zit ik een beetje door jouw slotje te spammen :eek:

Laatst bewerkt: 6 okt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina