[Suggestie], Motogp2 Rankings van/voor de xbw members.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Pablow, 8 jul 2003.

1. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mischien wel een suggestie die jullie bevalt namelijk rankings op deze site voor xbw members om te kijken bijvoorbeeld aan wie je gewaagd bent of gewoon te kijken wie erg bagger in dit spel is (zoals mij dus), maar goed. Ik stel dit mijn eigen voor bij motogp2 omdat ik niet precies weet hoe het met andere spellen de rankings in elkaar steken omdat ik die niet heb.

Ik had het zo bedacht, 1 of 2 mensen (ik zou dit wel willen doen opzich met iemand anders) die dit bijhouden doormiddel van een thread te openen waar iedereen die motogp2 heeft zijn overal ranking op zet en zijn gamers tag, en die 2 mensen elke week een datum uitzoeken waarbij iedereen zijn ranking weer edit zodat we elke week nieuwe rankings krijgen. En dan nog eens thread met zo'n sticky waar dus die rankings opstaan dat zal er ongeveer zo uitgaan zien:

Gamerstag: Ranking:

1. Jodul 123
    2. Jhad 222

Jullie snappen het wel neem ik aan. Het idee moet denk ik nog wel wat verder uit gewerkt worden maar dit is gewoon om te kijken wat de xbw members er van vinden mischien is het een idee waar iederereen niks voor voeld maar toch. En modjes en admins kom a.u.b. niet aanzetten dat dit in de v3 versie erin komt te zitten.

Please take your votes :) !

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm. We beginnen van de week met de inschrijving voor de MotoGP2 competitie :) Dus vraag me af of het interessant is om een dergelijke lijst bij te houden. Beter voeg je gewoon iedereen toen aan je friends list :)

3. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Wouter sinds waneer ben jij een member :) ! Nee maar ff serieus iedereen toevoegen in je friendlist is ook niet echt de oplossing. En in de toekomst komen er nog meer spellen die met rankings te maken hebben dusja er kunnen toch maar 100 mensen in uw friendlist :p ?

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Uhu, maar ik vraag me af of die vraag er ook wel is van members. Op PlanetMGP.com is een prachtig systeem voor het bijhouden van tijden, maar dat zou niet echt interessant zijn voor XBW om te maken. Je mag het van mij best proberen in het MGP Forum, kijken hoe het loopt. Maar het is té variabel om het 'slechts' één keer per week bij te houden.

5. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei ook dat het (plan) mischien niet helemaal goed uitgewerkt was:
    Maar ik wil eerst graag wat reacties van de members (waar zijn ze??) voordat ik ergens mee begin. Waar dacht jij dan aan inplaats van elke week, elke dag zou je er mischien wel 3 mensen op moeten zetten (als het een beetje loopt dan).

6. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil best wel mijn tijden erop zetten, ik heb alleen nog geen XBox live, misschien is het plan wel goed vooral voor mensen die geen XBox live hebben.

7. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Kan maar dan moet ik die wel gescheiden houden omdat het niet alleen om te kijken wie er het beste van de site is maar ook om te kijken wie er aan je gewaagd is om er mischien vervolgens mee te spelen.

8. fisher

fisher Freestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Wil wel meedoen maar ik krijg hem pas van de week.
    hoop ik want sinds de bestelling is gcshop offline|:-

wanneer wil je het starte??

Laatst bewerkt: 8 jul 2003

Deel Deze Pagina