[Suggestie] Poll DOA 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb even de poll van de launchdag van de sticky afgehaald. Maar ik zie dat er veel mensen zijn die nog in onzekerheid zitten m.b.t. de aanschaf van een 360 omdat ze bang zijn voor eventuele kinderziektes.

Dus ik dacht laat ik eens een suggestie plaatsen om een poll te starten over hoeveel er nou echt 'Dead On Arrival' zijn geweest, hoeveel er mankementen in mindere mate hebben en hoeveel er geen enkel probleem hebben.

Ik plaats dit hier omdat in dit forum de meeste mensen komen die interesse hebben in de 360 en om te kijken of er een beetje animo voor is. Ik ben er zelf eigenlijk wel benieuwd naar.

Laat maar horen wat jullie vinden. :)

2. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.339
    Op zich een goed plan, maar dan moet wel iedereen die op dit forum een 360 heeft aangeschaft reageren, anders krijg je een scheef beeld.

Je moet er wel rekening mee houden dat de uitslag van die poll eigenlijk vrij weinig zegt.

3. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, inderdaad. Maar aangezien er nog veel mensen die inmiddels een 360 hebben nog dagelijks reageren, kan het misschien voor andere mensen een beetje een beeld geven.

Ook maak ik de thread uiteraard sticky zodat het in elk geval voldoende opvalt.

Een andere reden om het te doen is, omdat er nog steeds veel vragen komen van mensen die in de kinderziektes thread kijken en alleen maar schrikken en denken dat er bij elke Xbox wat mis is. Misschien kunnen we wat meer duidelijkheid creƫren en vragen voorkomen O-)

4. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben sinds vandaag weer voor het eerste terug op het forum sinds ik de 360 heb :). Ik wil even zeggen dat mijne in die 3 dagen heel wat uurtjes gedraaid heeft en nog steeds perfect werkt!!

5. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Mijn 360 werkt tot nu toe ook zonder problemen. Kom alleen niet op Live maar dit ligt niet aan de 360. Voor de rest werkt die uitstekend. Ben er heel tevreden over.

6. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Haha, nou dat is mooi. Maar goed, hier gaat het even om de bovenstaande suggestie ;) Dus zeg maar wat je daarvan vindt en als er straks een poll te vinden is wel even stemmen natuurlijk :cool:

//edit; Geldt ook voor JediWizz ;)

7. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Vind de suggestie om een poll te maken goed want denk dat mensen met kinderziektes eerder posten dan de mensen zonder problemen. Dat geeft uiteraard een vertekend beeld en wekt de suggestie dat er zoveel problemen met de 360 zijn. Dit was in de US ook al het geval. Vind het erg zuur voor de mensen met problemen en hoop ook dat het mee zal vallen en dat MS zijn goede service maar weer eens waar maakt. Zall zeker even aan de poll meedoen.

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mja dit is op Team Xbox ook gedaan en daar ging het goed fout, allemaal mensen (PS Fanboys) die gingen registreren om te stemmen dat hij kapot was. Ook een hoop mensen uit Europa die toen de 360 hier nog niet uit was gingen vertellen dat het allemaal niet deugde... Dus ik denk dat het niet lekker zal werken.

9. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze poll lijkt me een goed idee. Zo krijg je geen verkeerd beeld van het aantal mensen dat een defecte 360 hebben. Nu kan dat zo zijn door de mensen die posten dat hun 360 niet gped funtioneert terwijl mensen die een goed werkende 360 hebben niets posten omdat ze aan het gamen zijn. (net zoals ik :9)

10. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    We gaan gewoon een poging wagen ;)

Klik!

We zullen de boel goed in de gaten houden. En registranten met als doel de poll verzieken met BS kunnen gelijk een perm-ban in ontvangst nemen :cool:

Laatst bewerkt: 5 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina