[Suggestie] Prijsvragen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Zeloot, 1 apr 2005.

1. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    Zouden jullie niet een regel instellen dat je pas kan meedoen aan een prijsvraag als je een zoveel postaantal hebt ofzo? Want volgens mij zijn er wel meerdere mensen die een aantal inactieve accounts hebben om meer kans te krijgen bij prijsvragen. En dat is dus niet zo eerlijk he :p

kWeet niet of dit allemaal mogelijk is ofzo.. want ikzelf heb helemaal geen verstand van websites/fora en dergelijke. Maarja, dit alles is dus maar idee, en mijn mening. Verder is XBW top! _O_

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    En wat dacht je van de mensen die alleen maar komen voor nieuws, en niet voor het forum? Mensen die wel lezen, maar geen behoefte hebben om zelf te reageren? Die zouden dan ineens niet meer mee kunnen doen. En dat is dus niet zo eerlijk hè ;)

3. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Uiteraard leggen we geen restricties op aan de deelname. Waarom? Er zijn naast de trouwe forum community ook een groep mensen die XBW puur bezoeken om het nieuws. En ja, je hebt ook mensen die enkel hier komen voor de prijsvragen, maar daar doe je niks aan. Iedereen maakt hier evenveel kans op een prijs. :)

Het enige wat niet is toegestaan, is meedoen met meerdere accounts en daar wordt wel op gelet.

4. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    en hoe gaat dat controleren dan eigenlijk? per ip adres ofzo?

5. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    En het is een soort bezoekers binding en lokt nieuwe leden;)

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Beroepsgeheim. :cool:

Er zijn een aantal dingen waar we op kunnen letten en wanneer we wat vermoeden kijken we het zeker grondig na.

@button4ever: Jij snapt 'm! ;)

7. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten ;) hehe

8. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het best een goed idee van @Zeloot :D . want ik doe altijd mee met prijsvragen O-) , en heb altijd alles goed *) . maar win nooit wat :{ , is het meschien doorgestoken kaart 8)

9. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Nu we het toch over prijsvragen hebben. Is Brother in arms al verzonden?? (ja ik weet ik ben beetske ongeduldig8))

10. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je wilt hem gewoon verkopen, ik zie niet waarom dat haast heeft :{

11. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm, ik vraag het gewoon toch? :{

12. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je ziet het wel als die door je brievenbus komt, de crew doet natuurlijk zijn best om Brothers in Arms zo snel mogelijk in je bus te krijgen.

13. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ók bedankt voor het antwoorden _O_ .

14. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, als er ongeveer 1000 mensen mee doen wat ik zo gok en jij gilt meteen dat het doorgestoken kaart is....
    gelijk heb je :+ ik heb zovaak meegedaan sinds maart 2003 maar niks gewonnen.
    Desondanks maakt 't mij toch niks uit, omdat ik er toch al van uit ga dat ik niks win.

15. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    Jah wat Zeloot zei was wel goed alleen ik ben nog niet lang lid dus dat betekend dat ik niet mee mag doen en ik post niet veel (lees meestal en ben ik het met iemant eens en hou het dan voor mezelf) alleen wat ik wel vind is dat mensen die meerdere accounts hebben of de game al hebben jah dat vind ik eigelijk gewoon gierig LET OP WESSIEJ !! en wessiej eigelijk helemaal omdat hij hem nog eens verkoopt op de site zelf (die mensen moesten eigelijk voor een tijdje verbannen moeten worden , of hij zou gewoon eerlijk moeten wezen en hetspel aan iemant anders geven ! (dat ze bv 5 echte winnaars doen en 5 lama zeggen "reserver" winnaars als iemant hem dan al heft dat hij hem dan moet door paasen aan de andere die van die 5 op 1 ;) staat ofzo !

groeten MiGilleS

16. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik vind juist dat je je post aantal weg moet halen.omdat er hier mensen genoeg rondlopen die echt nutteloze dingen posten alleen omdat ze er dan weet 1 post bij hebben.

edit:
    dat vind ik ook onzin waarom zou je hem niet mogen verkopen hier? 9 van de 10 mensen gaan echt niet eerst wachten of ze gewonnen hebben,en zoniet dan pas het spel kopen.

Laatst bewerkt: 1 apr 2005
  17. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom als deze mensen alleen lezen en niet reageren dan wel meedoen aan prijsvragen?
    daar al aan gedacht?

18. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Uhh waroom?? ik heb al ong. 7 x gezien dat iemand een spel won en meteen daarna hem op de site verkocht _0/

19. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Ik doe eigenlijk alleen mee aan prijsvragen als ik de game ook interessant vind. Heb onlangs Republic Commando gewonnen, en was daar ook erg blij mee. Waarom zou je een game willen winnen als je em toch niet leuk vind, of als je hem al hebt? Wees gewoon sportief. Ik ben al jaren lid, maar post niet erg veel. Lees altijd de nieuwtjes en lees ook verschillende topics door, dus niet posten vind ik geen reden om iemand uit te sluiten.
    Dat er van die figuren rondlopen die alleen voor de prijsvragen komen, tja... mooi sneu zeg ik dan. Kwestie van fatsoen ook om de game niet meteen te verkopen, vandaar dat ik alleen bij de voor mij interessante games meedoe.

20. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Jij moest eens weten hoe graag ik BIA wou dat ik hem meteen kocht. En dan denk je in de winkel echt niet owja ik heb aan een prijsvraag meegedaan toch?

Deel Deze Pagina