1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Suggestie: Sticky thread met (on)betrouwbare ruilers/verkopers

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door punisher007, 28 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam toevallig op ander forum waar men al zoiets heeft (men heeft dit idee zelf ook ergens anders van gejat) en het leek me handig om dit hier ook te doen. Voorbeeldje hier:
    http://forum.gamer.nl/showthread.php?t=55730

    gelukkig heb ik zelf nog geen slechte deals gehad (ff afkloppen), maar een systeem als dit zou het wel makkelijker maken om de rotte appels eruit te pikken.

    Op het moment doet iedereen namelijk zelf in zijn eigen signature of in hun profiel de deals zetten, maar dit is niet gemakkelijk te doorzoeken helaas.
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2006
  2. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is pas 100x behandeld en toevallig was ook 100x het antwoord nee erop door dat het heel fraudegevoelig is.
     
  3. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja hopen dan dat iig de oplichters gewoon wegblijven :)
     
  4. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    en dit antwoord blijft voorlopig ook zo. problemen met slechte deals kunnen worden besproken met moderators die dit dan ook in het modhok zullen overleggen. een thread met oplichters zal er dan ook niet komen omdat dat systeem niet werkt. het grootste gedeelte van de deals gaat goed, en de rest die wat moeizamer verloopt komt meestal ook wel op z'n pootjes terecht.
    deze thread kan dicht, gezien het al de zoveelste keer is dat deze suggestie wordt gedaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina