Is het misschien mogelijk om de titels van de Bazar wat anders te krijgen? Want nu staan er in sommige titels de topgames van een topic, terwijl die vaak als eerste weg zijn. Dan klik je erop, omdat die titel je wel wat lijkt, maar dan is ie alweer weg. Dat is me nu al regelmatig gebeurt. Als er 1 spel in de verkoop is, dan is het wel logisch als je de naam ervan in de titel zet, maar als je er meer dan dat verkoopt, kan er dan niet een regeling gemaakt worden dat er bijvoorbeeld: '[TK/TR] Een aantal Xbox Games' in komt. Is maar een suggestie
Dat is volgens mij al wel vaker ter sprake gekomen. Maar ik denk dat je dan heel veel dezelfde thread namen krijgt. Dat lijkt me erg verwarrend... Als je nou steeds je eigen threadnaam aan zou kunnen aanpassen...
Dat kan dus niet. Het forum ondersteund dat niet. Je kan alleen instellen dat je alle titels op het forum kan veranderen, maar of dat nou zo'n goed plan is... Maar er zijn idd al veel threads hierover voorbijgekomen.
Misschien sticky's maken voor Best-seller games en dan kunnen mensen die bepaalde game verkopen/ruilen .
Dan wordt het echt totale chaos en is de hele overzichtelijkheid weg. Dan staat er bij elk topic waar meerdere games te koop aangeboden worden "een aantal xbox games of 3 supergames". Volgens mij is de overzichtelijkheid dan ver te zoeken...
Sticky waarin iedereen zijn/haar ding kan vragen/aanbieden wordt een chaos. Eigen titels in Xbazar aanpassen zou erg mooie optie zijn, maar is er helaas nog steeds niet door. Komt ook geregeld voor dat men 'diverse games' oid in hun titel heeft, maar dat is ook niet het overzichtelijkste. Zolang men maar niet met afkortingen van games gaat werken of te lange titels plaatst is het nog wel te doen, al zou het zelf aanpassen van een titel natuurlijk ideaal zijn.
Eigen titels in Xbazar aanpassen zou ik een vreselijke optie vinden, dan is de titel opeens veranderd en dan kan je 'm niet meer vinden. Ik vind het huidige systeem een stuk beter.
Die thread vind je nog wel terug bij je geabboneerde threads of je laatst geplaatste berichten. Ben al tijden VOOR eigen titel veranderen.
Als je ergens een bod op geplaatst heb gewoon abboneren op dat onderwerp. Doe ik zelf ook, omdat ik anders toch al loop te zoeken, omdat een thread bijv. weggezakt is en zeker wanneer je op meerdere threads gereageerd hebt.
Veranderen van naam is dan ook idd een goede optie Maar wat je nu ziet, met bijvoorbeeld de topics van Speedy, De Paus, en die van mij bijvoorbeeld ook, dat er gewoon een zooi games word aangeboden, en dat er dan geen games in de naam staan. Dat is imo gewoon makkelijker, omdat je dan niet teleurgesteld word, en het zoeken word dan ook iets makkelijker.
Maarja jij mag dit toch doen: [GEZ/TK/TR] Games & DVD's [Xbox/PS2]. Waarom dan een regeling als dit gewoon mag?
dan hou je dus altijd je eigen topic. en die post die je er in hebt. daar wordt je ook niet echt blij van.
Het is iets waar mensen van zichzelf aan moeten denken als ze een thread maken: wil ik een thread hebben waar ik enkele spellen aanbied en die ik sluit nadat ze verkocht zijn? Of wil ik een thread die langere tijd open blijft? In het eerste geval kan je details in je titel zetten, in het tweede geval is het bovenstaande voorbeeld van Rick12 een goede keuze. Het is in mijn ogen dan ook niet noodzakelijk om threadtitels aan te passen.
[TK] Games oa Ghost ReconS Brothers In Arms Dit is zo'n voorbeeld van een 'klantentrekker'. Als je dit topic binnengaat, zie je behoorlijk veel spellen. En aangezien BiA en GRS populair zijn op de Bazaar (krijg regelmatig een PM over een van beide) zijn ze waarschijnlijk wel snel weg.. Dan krijg je dus het probleem, dat mensen er gaan kijken voor het desbetreffende spel, en dat dat spel al weg is. Waardoor je dus voor niks in het topic kijkt.. Maargoed, de andere standpunten begrijp ik ook wel, dus sluit dit topic maar
veel mensen wilden de thread heropend zien, in de daarvoor bestemde thread hebben ze dat aangevraagd. Dus is het topic weer open.