Ik klikte op de ledenlijst toen ik zag hoeveel mensen er wél geregistreerd zijn, maar niet gepost hebben. Ik heb een aantal willekeurige pagina's genomen, en hiervan een gemiddelde gemaakt: 26 van de 50 members heeft 0 posts! Als je dus zou suggereren dat elke gebruiker die 0 posts heeft inactief is, zou de helft inactief zijn! Het zou het forum eens flink opschonen als al deze mensen eens verwijderd zouden worden! Ik heb er verder nog niet echt diep over nagedacht, maar het lijkt mij dat het toch allemaal weer een stukje overzichtelijker zou worden.
Wie zegt dat iemand met 0 posts inactief is? Misschien post diegene wel alleen op de frontpage, of in Xbazar (die posts worden niet meegeteld). Je kunt er niet zomaar van uitgaan dat deze personen inactief zijn. Daarnaast hebben we net een grote membersopschoonactie gehouden, waarbij we alle écht inactieve leden al hebben verwijderd.
Misschien een beetje te zwaar. Ik denk dat je beter kan kijken naar online activiteit, als deze persoon wel af en toe online en bijvoorbeeld alleen geïnteresseerd is in het nieuws is het een beetje lullig als je iemands account gaat verwijderen.
ik denk dat xbw.nl juist blij is als er meer leden zijn ( krijg je meer aandacht bij uitgevers ) en zoals al gezegd zijn mensen die in niet xbox related forums posten en daardoor hun post count op 0 staat. geen goed idee dus.
Ik vind dat je geen een account eigenlijk mag verwijderen. Je weet nooit zeker of diegene nog eens online wil gaan op het forum of op de mainpage. Het kan bijvoorbeeld wel als iemand maar een paar minuten gebruik heeft gemaakt van zijn of haar account.
Ik ben zelf ook 3 maanden inactief geweest en nu aardig actief. Dus je moet inderdaad oppassen met wie je verwijdert
Zeker niet verwijderen. Check mijn aantal posts en bedenk dan dat ik elke dag zeker een half uur op dit forum, of de site zelf, rondzweef. Lijkt me niet echt een goed idee dus....
Sommige Fora tellen niet mee voor je post, en het gaat niet om hoeveel je post, maar met hoeveel inhoud je post. Er is geen sprake van dat er post worden verwijderd.
Misschien eerder eens een 'verwijder-de-x-aantal-dubbel-accounts-schoonveeg-actie'. Veel mensen met een (x-aantal)dubbele account. Anderzijds, mij storen ze niet