[Suggestie] Verwijderen threads

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Lucca, 11 sep 2003.

1. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie hebben inmiddels een nieuw beleid op het Xbazar gedeelte. Met de nieuwe regels ([Tk/Tr] enz) ziet alles er inderdaad beter uit, maar zou alles er niet nog beter uitzien dat wanneer de threads gesloten zijn ze ook gelijk verwijdert worden? Ik weet dat, dan sommige mensen niet snappen waarom hun thread in een keer dicht is, maar als het duidelijk in de FAQ wordt gezet zal dat wel te begrijpen zijn.

Ik weet dat het er nu maar een enkel voorbeeld is, maar ik wilde het wel even voorstellen. Alle kleine beetje helpen toch :D

Misschien kan dat zelfs ook in andere gedeeltes van het forum worden toegepast? Zo ziet alles er alleen nog maar beter en strakker uit.

Laatst bewerkt: 11 sep 2003
  2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Slotjes zakken in x-bazar heel snel weg, ik denk dat het daar iig weinig tot geen nut heeft, en zoals je zelf al aangeeft zelfs tot verwarring leidt.

Dit gaat denk ik voor de andere fora ook wel op....maar het zou er idd strakker uit zien...alleen dan krijg je weer een hoop draden met: "waar in m'n thread" , "waarom is m'n thread weggehaald", etc. etc.

3. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat je beter een beleid kan toepassen van als er een slotje op zit en dan na 2 weken deleten. Tis vrij lastig als je een spel ruilt en iemand sluit de thread waarin je met die persoon in contact bent en dat je dat dan niet meer even zou kunnen nalezen.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Is niet handig, en heb je als user bijna geen baat bij.

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik vind het juist wel handig, want als je een topic opent en je hebt je antwoord al, dan heb je het topic toch niet meer nodig:{

Aan de andere kant, als iemand anders ook een vraag heeft over dat onderwerp, dan is het beter dat hij open blijft:{

Het kan twee kanten op...:{

6. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Nogmaals: als user heb je geen baat bij het verwijderd-zijn van een thread... toch? :confused:

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Sowieso dienen gesloten topics als een voorbeeld voor andere users: Zodat duidelijk wordt wat wél en níet kan.

Daarnaast zijn er gewoon topics die wel goed hebben gelopen en nuttige informatie bevatten, maar uiteindelijk worden gesloten - Onzinnig om die te verwijderen of zelfs maar tijd in te steken om te besluiten ze te verwijderen de ja of de nee.

8. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie wilden toch graag dat het forum (voornamelijk Xbazar) er strak uit laten zien, maar het was maar een suggestie.

9. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Suggesties zijn altijd welkom :) En je doet je naam nog eer aan ook met deze :+

10. LadyBug

LadyBug Guest

Misschien kunnen jullie een Gesloten Forum maken dat als Plullenbak dient.
    Daar move je alle locked topics heen en dan kan je ze altijd terughalen.

11. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat lijkt me niet echt handig, ligt het allemaal door elkaar in een apart forumpje. dat ziet er zeker niet strak uit.

12. LadyBug

LadyBug Guest

Nee dat forum gaat op slot en daar komen geen members.
    Gewoon een verborgen forum.
    Dat is beter dan dat ze helemaal uit de db verdwijnen.

13. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    We willen het overzichtelijk houden ja, en in Xbazar zakt zo'n slotje heel snel naar beneden. Het verwijderen van al deze threads zal echter leiden tot een hoop verwarde reacties, en mensen die hun thread opnieuw gaan plaatsen... die dan wéér verwijderd moet worden, etc.

14. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, daar had ik even niet aan gedacht. Maar bijvoorbeeld in Xbox algemeen discussie staan onderin hele zooi threads waarvan iedereen heeft gezie dat het niet mag en zinloos is, er zijn zelfs topics die de boel verkloten of in ieder geval minder strak maken. Het is natuurlijk mierenneuken, maarja......

15. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik in het XBazar thread ook al voorstelde: alle gesloten topics meteen onderaan in de thread.. zoals je bij Fok en GoT ook ziet..

16. LadyBug

LadyBug Guest

Bij mijn weten is topic en thread hetzelfde...
    Maar je zal ipv thread wel lijst bedoelen ofzo :cool:

17. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    ja.. sorry :p het zijn ook teveel moeilijke woorden voor een simpele ziel als ik :)

18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Door de handige zoekfunctie te gebruiken kwam ik hier uit:p
    Ik dacht er plots weer aan toen die Necro Dit topic opende en het andere Wauw topic. Deze topic's worden op slot gegooid, maar waarom worden ze eigenlijk niet gewoon verwijderd? Zulke topic's zijn het niet eens waard om op slot gegooid te worden. Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Stoor je je er aan ofzo?
    Ze kunnen gewoon verwijderd worden, of op slot gegooit worden. Mod kiest voor het laatste zodat er iig geen reacties meer op komen, misschien wordt ie erna nog verwijdert maar 't hoeft niet natuurlijk.

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik stoor me er niet aan. Maar ik vraag me het gewoon af.

Deel Deze Pagina