[Suggestie/Verzoek] Topics verplaatsen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fisichella, 11 nov 2006.

1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=89514

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=90861

Hierboven heb ik twee voorbeelden van topics die door een mod gesloten worden, omdat ze in het verkeerde forum zijn gepost. Ik zie dit best wel vaak gebeuren. Er wordt dan aan de topicstarter een verzoek gedaan of hij zijn topic nog eens wil openen, maar dan in het juiste forum. Dat, terwijl een mod/admin zelf de optie heeft om een topic te verplaatsen naar het juiste forum. Dit lijkt me bijna geen moeite om deze optie te gebruiken. Dit kost ongeveer net zoveel moeite als het sluiten van een topic, alleen komt daar het voordeel voor de member bij kijken omdat hij zijn topic niet nog een keer hoeft te openen in dan wel het juiste forum.

Bovendien denk ik (maar dat weet ik niet zeker) dat de snelheid van het forum er alleen maar op vooruit gaat als topics niet steeds twee keer geopend hoeven te worden.

Vandaar een verzoekje aan de mods/admins om deze optie wat vaker te gebruiken :)

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ben ik het helemaal mee eens, maar ik moet wel zeggen dat je net twee voorbeelden linkt die sowieso wel gesloten zouden worden. :+

3. die eerste link gaat over mijn topic!
    ikzelf zie nog steeds niet in waarom deze is verwijderd/gesloten omdat ik geen ander subfora vind waar je zulke info kunt plaatsen

----------------
    ============================

Geplaatst door conquestitor xbw mod

Ikzelf zou dit niet uit mijn hoofd weten, maar voor zover ik weet gaat het om het gewicht van hetgeen dat je wilt versturen hoeveel het kost.

Je kunt eventueel ook de spullen ongefrankeerd naar een postkantoor brengen en vragen of ze daar voor het juiste bedrag je pakketje willen frankeren.

Daarnaast moet ik deze sluiten omdat het in het verkeerde gedeelte van het forum is geplaatst, hopelijk heb je er wat aan gehad.
    Conquista lvl 60 Tauren Druid

----------------
    ============================

ik bedoel geef dan de link van het goede subfora of doe hem even verplaatsen

Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2006
  4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk in het Algemene Vragentopic of beter, de website van TNT. Maar in jouw geval, het antwoord was toch al gegeven? Twee postzegels. :+
    (en dat kan dan het beste in een envelop met van dat bubbeltjesplastic aan de binnenkant)

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  6. ja als het zo moet kun je net zogoed niks meer posten hier want alles wat hier staat is al eens gepost OF had je maar moeten googlen ik bedoel ? wtf man dit is gewoon makkelijker ! mensen die vragen over PHP/MYSQL ofzo hebben die kunnen dan toch ook gaan googelen of .. ben ik zo dom !

en @ giel heb alle spellen al verzonden :p en die ALGEMENE topic is ook niet voor de hand liggend he want die gaat over de 360 :)

Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2006
  7. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet het ook vooral hier vragen, ik heb je met plezier antwoord gegeven! :)

Maar goed, een beetje op je eigen benen staan is ook niet mis! Ik vind het wel handig dat ik dingen zelf kan vinden, op zijn tijd! Gaat sneller dan wachten op zo'n charismatische, lieve, sociaal begane, begaafde, knappe en loyale kerel zoals ik. ;) :+

Meesterlijke gamertag BTW :+

8. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje offtopic, maar nu we hier toch bezig zijn (A)

Is 2 postzegels genoeg op een bubbeltjesenvelop met een game erin?! Ik doe namelijk altijd 4.. maar dat is natuurlijk een beetje zonde als het niet nodig is.

9. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    off topic:
    jij bent ook aardig asso
    (sorri moest eruit)

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Echt niet :eek:

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    In dat geval is ie behoorlijk arro, want dit soort dingen hoor je niet van jezelf te zeggen :+

12. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt? ;).

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Beter 'Aardig aso' dan 'Onaardig sociaal', zeg ik altijd maar. :+

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Domme vragen zijn er niet, wel domme antwoorden ;)

Maar of tog even ONTOPIC te gaan ;)
    Vind het wel een goed idee en het houd het forum ook schoon omdat er zo geen dubbele threads komen in verschillende gedeeltes. Het gebeurt zo vaak per dag dat men wordt verwezen naar een topic terwijl deze net zo goed verplaatst kan worden naar de desbetreffende topic.

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Wordt dit al besproken, want ik vind dit een goed idee, als je bijvoorbeeld ziet hoe veel threads Fardo (voorbeeld) wel niet sluit terwijl die ze net zo makkelijk kan verplaatsen aangezien hij een drukbezocht gedeelte mod waar veel dubbele threads worden gemaakt.

Laatst bewerkt: 19 feb 2007
  16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kan je voorbeelden geven van deze threads? De meeste van die threads zijn namelijk gesloten, omdat de vraag elders al gesteld is en het antwoord al gegeven is. Ik vind eigenlijk dat iedereen verplicht dit filmpje moet zien:

Posting and You!

en dat er eigenlijk een xbw versie moet komen :+

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
  18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tja dit zijn allemaal voorbeelden van threads waar de leden eigenlijk de zoekfunktie voor hadden moeten gebruiken en ik heb ze dus ook verwezen naar de juiste thread. Het samenvoegen van de threads schept eerder verwarring dan duidelijkheid. Ik heb het vroeger wel eens gedaan, maar men vond dat niet volgens het beleid. In de regel kan je dus beter de mensen naar de juiste thread wijzen, dan hun een handje te helpen.

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ok, leek mij juist handiger als het verplaatst wordt maar als het voor verwarring zorgt is het niet nodig. Ook weer wat wijzer :)

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    is ook meer werk ... want dan moet een mod een pm sturen naar de post starter en vaak zijn andere members dan ook de thread kwijt ... :eek:

Deel Deze Pagina