Suggestie voor elitelijst

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door matn, 3 jul 2003.

1. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat bij de mensen waar slechte zaken mee is gedaan ook het adres erbij moet komen, want anders kunnen ze zich zo onder een andere naam aanmelden en weer opnieuw beginnen

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    dat lokt knokploeg-acties uit :eek:
    lijkt me geen goed idee, jij zou ook niet willen dat jouw adresgegevens zomaar open en bloot op internet komen.

3. mischa

mischa Guest

moet je niet eerst toestemming geven om dat te doen?
    kan je dat zomaar openbaren op een forum bedoel ik!

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee dat kan en mag niet. Sowieso is die elite lijst behoorlijk fraude-gevoelig en vind ik het onnodig om mensen direct zo enorm te eh 'straffen'.

5. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik bedoel hoe kan je anders weten of iemand niet onder een andere naam weer gaat opereren? Hij/Zij kan zo een nieuwe email aanmaken en gebruikersnaam en dan weer mensen erbij naaien.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    It's all based on trust.. Valt dus niks aan te doen.

7. mischa

mischa Guest

ja, dat is het risico...

8. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    k... is goed was ook maar een suggestie ;)

9. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja

mja het klinkt misschien een beetje radicaal maar ik zou ze meteen een (tijdelijke) ban geven als ze slechte zaken doen. doen ze het daarna noch een keer dan een definitieve ban

10. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zou ook handig zijn een ip ban... dan kunnen ze hier zowieso nie meer komen..

11. mischa

mischa Guest

Zero Tolerance, daar stem ik mee in!

12. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Als je slim ben dan deal je gewoon met mensen die WEL te vertrouwen zijn, ik heb de lijst pas is bekeken en zag dat dat er behoorlijk wat zijn. dus deal dan gewoon daar mee en niet met onbekende die je echt niet vertrouwd!
    En adressen bekend maken dan kan en mag je niet doen nee.
    Dan ga je idd krijgen dat pietje even zijn vriendjes bij een roept even naar karel gaan want je heb zun adres toch, ff zun ruitjes aan diggellen gooien kareltje drie blauwe ogen slaan en twee bloedneuzen en weer vertrekken.
    Nej kan je nie maken.

13. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    k dat begrijp ik nu ook.. maar zon ip ban zou nie gek zijn

P.S : hoe kan je iemand 3 blauwe ogen slaan8)

14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Met 3 gebalde vuisten

15. Q-Warp

Q-Warp Guest

Ik vraag me af: waarom hier over gepraat MOET worden. Ik snap niet dat sommige mensen het toch elke keer weer voor een een hele groep mensen kunnen verkloten. Diegene die "niet te vertrouwen zijn" willen ook niet opgelicht worden door andere mensen, waarom doen hun het dan WEL? Ik kan daar echt niet bij, wees blij dat mensen hier over het algemeen in goed vertrouwen met elkaar handelen en dan moet het altijd weer naar de knoppen geholpen worden..waarom waarom waarom?

Als iedereen gewoon eerlijk is en goede afspraken maakt is er helemaal niet zó'n lijst nodig...

*en ik werd wakker en leefde weer in de hedendaagse realiteit*

16. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Dan moet je maar gewoon eerlijk handelen. :{

Dat lijkt me juist een goede maatregel.

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Nou net niet, dat zou averechts uitwerken..
    Stel je voor: Jij ruilt een spel met iemand, diegene krijgt jou spel binnen maar jij krijgt na een maand nog niks...

Wat doe je dan? Er eventjes naar toe gaan want je hebt z'n adres... Niet dat je de boel gaat afbreken ofzo. Maar voor hetzelfde geld is diegene een ruziezoeker en wou hij jou een spel aftroggelen.. Op het moment dat je daar bent heeft ie 3 brede vriendjes binnenzitten.. Ze tuigen jou af en hebt je spel nog niet

(extreem voorbeeld.. Maar er zijn zulke mensen ... )

Ander voorbeeld, iemand krijgt z'n spel niet.. Bezoekt persoon op .. Slaat de hele boel kort en klein.. RUZIE :mad:

Ik ben er 100% zeker van dat dit zal gebeuren !

18. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dan maakt het toch niet uit of je hier hun adres neerzet, want degene die erbij is genaait kan ook wel zonder hier te kijken te weten komen waar die kerel woont en er dan nog langsgaan

19. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Precies, daarom is het een goede maatregel. Alleen een extreme idioot zou het dan nog in z'n hoofd halen om oneerlijk te handelen.

Je zou natuurlijk wel duidelijk een waarschuwing moeten geven wat de gevolgen zijn als je oneerlijk handelt.

Een groot nadeel wel is als je pakketje op een of andere manier zoek raakt en je krijgt de schuld. Helaas is het dus niet uitvoerbaar.

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ahum, we hebben het altijd nog over iemands anders privacy. En die gaan we niet zomaar op straat gooien. Dus hoe je het ook wendt of keert, this is not gonna happen.

Deel Deze Pagina