Ik heb een suggestie voor de mensen die vers terug zijn van hun vakantieland/bestemming. Namelijk moeten die mensen heel veel in één keer doorspitten van soms wel 4 week(of meestal 3 of 2 week vakantie) nieuws. Is het daarom handig een soort van mini-overzicht(naast de headlines, zijn er maar stuk of 10) van de afgelopen 3 week te maken? Onder titel "Op vakantie geweest" misschien....
Leuk idee, maar ze kunnen toch net zo goed even kijken of er nog iets van terug is te vinden? Als 't belangrijk / boeiend nieuws was, is er echt nog wel iets over te vinden!
het zijn maar 3 weken die de meeste mensen missen, dat valt echt nog wel te overzien. Het is geen jaar aan nieuws dat ze missen
Ik vind het wel slim bedacht van morpeus, ik was pas 5 daagjes weg en kon het allemaal nog maar net vinden. Als je 3 weken weg bent mis je heel wat waarschijnlijk.
Beetje overdreven hoor, zoveel gebeurt er op het moment niet eens. Mocht je niets willen missen kan je altijd nog hier terecht.
lijkt mij eik wel een goed id, toen ik een keer tijdens e3 een week ofzo XBW niet checkte heb ik volgens mij heel veel gemist, En duurde heel lang om alles in te halen
Waarom word m'n post negeerd? Goh jongens, ik heb een slim plan, wanneer je terug bent lees je het nieuws archief door, tot de datum dat je bent vertrokken.
Voor mij hoeft het niet. Tuurlijk je mist veel, maar dat is logisch. Als je terug komt kijk je op een overzicht die XiroKe gaf en kijk je naar het nieuws dat je aanspreekt. Bij de meesten zal niet al het nieuws hun aanspreken. En wat wil je dan, een samenvatting van het nieuws. Dat komt dan in princiepe op hetzelfde neer als het lezen van de intro tekstjes voor het nieuws.
Ja, precies. Dat schijnt behoorlijk te heersen de laatste tijd. Ik stel dan ook voor dat men lekker zelf gaat zoeken en kijken. Jullie (de meesten) hebben toch nog zomer-vakantie.
ja, maar ik heb níet alle tijd(moet gewoon aan 't werk) dus leek het mij een leuke suggestie, waar is deze hele thread anders voor.