Ik zag de volgende reactie in dit topic van TheOne2000, mod (of meer) op het forum. Dit, nadat hij aan de vraagprijs van de verkoper had voldaan. Voor zover ik in 't topic kan zien, is de deal nog niet gemaakt en heeft nog niemand anders écht een serieuze poging gedaan om "Enclave", waar het in dit geval om gaat, te kopen. Graag wil ik TheOne2000 erop wijzen dat het leuk voor hem is dat 'ie aan de vraagprijs voldoet, maar dat Enclave een topgame schijnt te zijn, er best anderen je zouden willen overbieden. In dit geval wek je de indruk dat er hevig contact is geweest, de deal is beklonken en neem je zelfs de vrijheid van de verkoper af om de game voor een hoger bedrag te verkopen (wat er zéker wel in zit, voor mijn gevoel). Ik heb er een beetje een rare bijsmaak bij dat je 't op deze manier regelt. Als ik m'n deals op die manier zou kunnen regelen in XBazar zou ik 't graag ook zo doen. Gewoon wanneer iemand biedt, een euro hoger bieden en het topic op slot gooien. Kortom, hopelijk wordt er een regel ingevoegd in Xbazar dat kopers nóóit zelf een topic sluiten, maar dit overlaten aan andere mods of de betreffende verkoper.
Ik ben het met je eens. Beetje vreemde situatie ja, maar een eventuele andre koper zou maniac ook kunnen mailen of PMen. Ik ben trouwens bezig met een algemeen beleid voor de Xboxworld.nl forums, zodat er tenminste echt regels op papier staan, en we daar naar kunnen modereren en verwijzen bij vragen en/of overtredingen. Ik zal dit er dan ook in opnemen.
Prima, dat zou wel een mooi iets zijn om als sticky topic te hebben in Xbazar. Over het PM'en het mailen heb je overigens gelijk
Toch is het nog steeds een probleem dat een groot gedeelte van de bezoekers die sticky topics niet leest, vooral als het gaat om Xbazar beleid etc. Paar dagent erug was ik er echt woest over hoe het er daar aan toe ging, toen zijn we met zijn allen even flink aan het modden geweest en nu is het gelukkig weer goed..
Zeker niet netjes, als het mijn thread was had ik gewild dat een andere koper 2,50€ meer zou kunnen bieden. Zo werkt dat idd niet.
Helemaal mee eens. Kan hij nou niet alsnog open zodat er nog meer kan worden geboden of is hij al daadwerkelijk gekocht?
het enige is dat ik al een half uur met em aan het chatten ben via msn en dat het toen al rond was toen ik em sloot dus evt eerst mij voordat je moeilijk gaat doen
Dat vermoedde ik al toen ik het las, maar dat andere mensen dat niet kunnen ruiken is toch wel logisch? Je had erbij kunnen zetten "We zijn rond" dan was dat duidelijk geweest.