Hey hallo, X-Bazar roelt, maar dat zal ook de reden zijn waarom het er zo tyfus druk is altijd. Ik raak zelf snel het overzicht een beetje kwijt als er weer zoveel nieuwe threads staan. Is het misschien een idee het X-bazar forum op te splitsen in een 'Gevraagd' forum en een 'Aangeboden' forum? Of bijvoorbeeld onderscheid tussen Xbox en non-Xbox? Ik noem maar wat, maar op die manier wordt het misschien wat overzichtelijker. Tis maar een idee.
Hmm, dat 'Gevraagd' en 'Aangeboden' is wel een goed idee imo, maar dat Xbox en non-Xbox niet. We willen X-bazar namelijk een soort rommelmarkt laten zijn, je kan specifiek naar iets op zoek gaan en misschien vind je dan nog wel iets anders leuks...daarom is dat Xbox en non-Xbox imo niet zo'n goed idee, maar dat aangeboden en gevraagd is maybe wel een goeie.
Als je wil splitsen tussen Xbox en non-Xbox kan je beter gewoon non-Xbox spullen verbieden. We zijn een Xbox community, voor al je andere prullaria ga je maar naar Marktplaats.nl ofzo
Re: Re: Suggestie voor X-Bazar Niemand vroeg erom. Sorry hoor, maar dit ligt niet in de handen van de members.
Re: Re: Re: Suggestie voor X-Bazar Euhm..volgens mij gaf hij alleen zijn mening (zonder redenering maar ok) en dan hoef je niet zo te reageren van dat de members geen inspraak hebben. Je moet maar zo denken: zonder members geen forum. Daarom vind ik dat de members zeker wel inspraak moeten hebben bij zo'n soort beslissing, want als de members niet gehoord worden zal het misschien snel afgelopen zijn denk ik. De kracht van dit forum is juist dat bij dit soort beslissingen de mening van de member telt en dat de member zich ook betrokken voelt en dat is alleen maar goed.
Ja, maar vroegen we erom? Ik bedoel, dan kan iedere member hier wel 'Ik stem voor.' of 'Ik stem tegen.' neerzetten. Als we echt over deze suggestie van Scotch gaan nadenken dan kunnen we wel om de mening van de members vragen, het is nu een beetje voorbarig om voor of tegen te gaan brullen, helemáál zonder argumenten.
Goed idee! waneer ik een threadje heb neergezet en ik kijk 5 min later staat hij al bijna op pagina 2!
lijkt mij ook wel een goed idee, als het naturlijk niet te veel moeite is. dat iemand zijn mening ergens over geeft vnd ik in ieder geval goed,als hij voor is en een hoop andere mensen ook zouden jullie het toch eerder overwegen als niemand hier een reactie opgeeft of ligt dat nou aan mij.