Suggestie voor xboxworld forums: dumphoek voor gesloten threads

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door polmannetje, 12 apr 2004.

1. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zag bij een ander forum dat ze alle gesloten threads in een speciaal forum zetten.
    Zo heb je bv geen last meer van threads die al gesloten zijn als je zoekt op xbazar.
    Het leek me wel handig om dit bij v3 in te voeren.

2. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    In de V3? Dan kan je het net zo goed niet doen!
    Het is inderdaad een goed idee, maar dan kan het net zo goed nu in worden gevoerd

3. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Dit wordt niet gedaan, zodat de mensen kunnen zien hoe het juist NIET moet...

Ik heb laatst een crewlid gevraagd waarom de gesloten threads niet verwijderden en het bovenstaande antwoord kreeg ik. Het is een beetje rommelig maar ik kan ook hun gedachte begrijpen!

4. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Uhm.. Silver bullit, misschien even beter lezen.. Want hij wil ze niet verwijderen maar ze juist in een apart forum zetten, dan kan nog steeds worden gezien wat er fout is lijkt me, en een gesloten forum zou ook niet on the fly moeten verhuizen, maar na 2week ofzow.

5. FabianNL

FabianNL Guest

idd geen slecht idee, ruimt lekker op

6. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    precies goed ideee .. in vbulletin kan je wel een forum uit de search halen heb je ook niet meer dan je via de search op gesloten topics stuit je kan altijd moven met een linkje er naar toe zodat iedereen het kan zien hoe het niet moet

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Misschien later. Een dumphoek heeft geen zin, omdat je dan net zo goed gewoon de threads kunt deleten. Meer voorstander van ze gewoon onderaan zetten of gewoon meteen deleten. Dingen die vaak voorkomen zet je dan in de FAQ ofzo.

8. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    En het is altijd leuk om sommige draadjes terug te lezen, niet dat het te veel moeite is om naar een ander forum te gaan.

9. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    Nee want met deleten laat je niet zien hoe het niet moet en als jullie nou een grote link bij alle forums zetten van zo moet het niet (en dan kom je bij de dumphoek)

10. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Vind ik geen goed idee. Neem nou bijvoorbeeld grote treads als Morrowind. Sinds een tijdje worden die na 200 posts gesloten en een nieuwe aangemaakt. Dat houdt niet in dat er in die oude niks nuttigs meer instaat. Met die 'dumphoek' zijn ze moeilijker terug te vinden. Gewoon zo laten als het nu is, blijft overzichtelijker voor dat soort treads.

11. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    Voor datsoort threads kan natuurlijk een uitzondering gemaakt worden.
    Ik heb het metname over niet toegestane threads en oude threads op xbazar

12. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    xbazar is een heel ander verhaal, daar ben ik wel een voorstander voor ;)

13. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Dumphoek op Xbazar is zinloos.
    Topics worden gesloten om:
    - De handel is geslaagd
    - De regels zijn overtreden

Als de handel klaar is, heb je niets meer aan die thread, dus ook niet in een dumphoek. En mensen die de regels over treden, lezen geen faq, en nemen hoogst waarschijnlijk dus ook gesloten threads niet als een voorbeeld.

In Xbazar kan beter meteen gedelete worden, lijkt me.

14. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het wel een goed idee, maakt het idd lekker opgeruimd en het is makkelijk te zien hoe het niet moet. Ook handig voor de nieuwe members. Wat threads betreft als Morrowind, PGR2, GTA Vice City, das andere koek, die waren gewoon vol, die zou ik wel laten staan.

Deel Deze Pagina