[suggestie] Wedstrijd regels en info thread

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door hutkofer, 11 aug 2004.

1. hutkofer

hutkofer Guest

Bij elke wedstrijd zijn er mensen, die het preseren een thread te openen, waarin ze vragen stellen als: "wanneer krijg ik mijn game?" of "wanneer worden de prijswinnaars bekend gemaakt?"

Nou, om dat te voorkomen, kan er ook gewoon een sticky thread gemaakt worden, waarin het gewoon in één keer uitgelegd kan worden, en wat de problemen zouden kunnen zijn.

Ook kunnen de problemen van een wedstijd daar dan ingezet worden, zodat de reden van vertraging dat ook bekend is.

Is makkelijker, of niet?:)

2. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Hutkofer!!! Wel heel wat beter. Maar er was toch al een tread over? Alleen dan nog niet sticky en dat zou wel heel wat beter zijn.

3. hutkofer

hutkofer Guest

Zoiets:

The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher's Bay | Status: Moet nog eindigen (
    Richard Burn Rally | Status: Games binnen, worden zsm verzonden
    Full Spectrum Warrior | Status: Games verzonden

Enz, Enz

Maar dan in mooie kolommen, en natuurlijk, als er iets is verhinderd, WAAROM het verhinderd is :)

4. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een goed idee, kunnen mensen tenminste zien wanneer ze ongeveer hun game krijgen. Het enige probleem is, XBW weet geloof ik niet wanneer de games verzonden worden, ze worden verzonden door developers ofzoiets.

/Edit: Ik geloof dat XBW te horen krijgt als de games verzonden zijn, dat is dus geen probleem.

Laatst bewerkt: 11 aug 2004
  5. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    het is wel een goed idee, aangezien de laatste tijd nog weleens mensen willen zeuren daarover!

6. Mr. KaDiR

Mr. KaDiR Me, Myself and I

Leuk Bevonden:
    2
    Het is zeker handiger om één tread over één onderwerp te hebben in plaats van meerdere treads over hetzelfde onderwerp

7. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Mja, veel mensen denken nog steeds dat wij de games versturen. Wij geven echter doorgaans de adressen door aan de publisher, die verantwoordelijk is voor de afhandeling

8. FabianNL

FabianNL Guest

maar als je dat dan ff goed duidelijk maakt aan iedereen lost dat dus al een hoop gezeik richting jullie kant op

9. daandegekste

daandegekste Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang duurt de gemiddelde wedstrijd? Ik ben pas net een member dus ik weet niet zoveel over deze site...

Deel Deze Pagina