Suggestie: XBL Hall of Fame

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door DiaLogical, 14 dec 2003.

1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    topic titel zegt het al
    kan er een Hall of Fame komen waarin members die bijvoorbeeld in de top 10, 50 of 100 staan "geeerd" worden ?

2. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Welke top 10, 50, 100? Aantal posts, Live posities?

3. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Behoefte aan waardering :+?

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat wordt toch al gedaan door die scoreboards? Wie het beste is, krijgt daar alle eer van iedereen. Er ís dus al een afspiegeling van kwaliteit waaraan je je waardering kan koppelen :)

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    nee..ik sta namelijk niet zo hoog genoteerd

anywayz..lijkt me gewoon grappig om te zien welke gamers hier op xbw uitblinken in bepaalde games

6. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Maar een Hall of Fame onder de XBW leden op het XBW forum is wel een leuk idee :) Maar dat staat dus los hier van :)

Maarja dat is wel een antiegelijke klus om bij te houden :)
    Dus dat zal wel niks woorden denk.

7. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Is dat bij te houden?

Voorbeeld. Op de HoF van CMR04 had ik een toptien tijd gehaald, ikke blij en gepost (www.codemasters.com). Game 2 weken uitgeleend en ben ik geduikelt naar nr 19. Zou je dus elke dag moeten gaan bijhouden...

8. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Nee eigenlijk zouw je dan moeten beschikken over een database die dat bij houd. Meschien geeft Microsoft dat in de toekomst wel vrij maar voor nu is dat inderdaad niet mogelijk. :)

Edit : Maar als je nouw iemands friends score lijst van een gelinkte Gamertag publiekelijk kan maken en die linkt op XBW dan moet het lukken.

Dan moet je wel die desbetreffende Gamertag toevoegen aan je friends list als je in die lijst wilt staan. Maar dat is makelijk zat dus.

Laatst bewerkt: 14 dec 2003
  9. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad dan zou je XBW moeten koppelen aan Live, wat nooit gaat lukken. En anders zou het een gigantische klus worden om het allemaal handmatig bij te houden...

10. TheWalrus

TheWalrus Guest

Sta ik al op nummer 1?

Deel Deze Pagina