Suggestie: Xbox 360 forum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 9 aug 2005.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Word het niet tijd voor een xbox 360 (sub)forum?

[algemeen]
    [hardware]
    [games]

later het xbox live gedeelte?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zo druk is het nou toch ook weer niet in het algemene 360 topic?

3. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel handig anders zoek je je rot tussen al die xboxgames naar de xbox 360 games

4. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben 't wel met Fardo eens en ook wel met Cees. Maak aub een xbox 360 subforum omdat er steeds meer info komt en over enkele maanden is 't 1 grote zooi als je geen subforum maakt.

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ja zou wel handig zijn idd. Over een paar maanden is dat ding uit, en dan schieten de topics over de 360 de lucht in, en dan raak je helemaal de weg kwijt..

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Over een paar maanden ja. Nu zie ik het bos nog gewoon liggen, als je snapt wat ik bedoel.

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap je, maar dat kan je denk ik maar beter voor zijn toch?

8. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat wouter gelijk heeft. Er is niet genoeg informatie over om veel threads open te houden waardoor alleen onzin threads geopend zullen worden wat de modjes veel werk opleveren gaat.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mwah mwah. Kijk als de heren administrateurs een extra forum willen, is dat in 0.03 seconde gebeurd, inclusief het denk- en klikwerk kost het je misschien 5 minuten. Dat geeft hen de mogelijkheid te reageren op de of een specifieke situatie. Veel flexibiliteit dus. Destijds toen ik nog een groene en zelfs rode ondertitel had, propageerde ik (en nu dus nog steeds) het gebruiken van die flexibiliteit om geen loze ruimte te verspillen. In mijn ogen is de voorpagina van het forum al druk genoeg en wordt het alleen maar drukker als je 'op voorhand' allemaal fora aan gaat maken.

Zo'n suggestie is inderdaad goed, goed dat er mee wordt gedacht, en natuurlijk zal zo'n forum er komen, maar pas op het moment dat het aantal 360-gespreksonderwerpen daar om vraagt.

Ja, mijn postings hier zouden ook niet misstaan met een groene ondertitel. Nee, ik pretendeer niet een groene ondertitel te hebben. Ja, ik probeer enigszins tegenwicht te geven aan soms grote druk vanuit de community.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik zie momenteel heel veel xbox 360 topics verschijnen ... in xbox algemeen en hardware ... ook lopen er nu een aantal xbox 360 games discussies

11. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ja waarom wel een gta forumpje maar geen xbox 360 forumpje.
    ik denk dat er meer over de 360 te vertellen valt hoor, en et is veel boeiender.

toch?

12. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met Fardo eens. En het moet toch een keer geburen, toch?

13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er was vroeger ook een Halo 2 wisselforum en nu een GTA: SA wisselforum. Ik kan het wel begrijpen, als je kijkt naar hoeveel onderwerpen er worden aangemaakt. Er wordt een wisselforum aangemaakt voor een populair spel. Ik vind ook een 360 subforum niet nodig, pas als de eerste games gaan verschijnen kan het wel handig zijn.

14. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    En in het splinter cell forum is het nog druk .....
    Die kun je best vervangen inmiddels denk ik.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik vraag ook niet om een wissel forum... maar een permanente... de xbox 360 fora zullen namelijk nooit verdwijnen

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee maar gaat natuurlijk beetje om dat je de boel wel kan opschonen, dat je ruimte kan creƫeren voor 360 fora.

Zo'n Splinter Cell forum is natuurlijk gewoon gebonden aan afspraken tussen XBW en Ubisoft, maar wat mij betreft voegt die nu natuurlijk weinig toe.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jeb dat is waar. Ach ze moeten maar kijken ;)... Ik denk dat er nu genoeg discussies kunnen ontstaan om zo'n fora te recht vaardigen. Ik denk dan bijvoorbeeld ook aan de nieuwe xbox live opties, skins, games, etc. Tevens zal de MS tamtam volgende week los barsten als de prijs officieel bekend word gemaakt op de beurs in Leipzig

18. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben het vooralsnog met Wouter eens, het loopt nu nog niet echt heel erg storm, pas als Microsoft heel hard met de Xbox 360 reclame gaat maken, en het heel erg storm gaat lopen in de Xbox 360 topics, dan pas is het tijd, voor mij nu nog niet :)

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als ik de geruchten thread door lees ... dan zie ik zo 10 aparte threads on staan ... Pijs nex-gen games.. Xbox 360 connectivity .... Xbox Live Gamer Card... Xbox Pre-paid card .... HDTV ... Media Center ... en dan heb ik het nog niet over de games... Je weet toch dat deze fora er aan gaan komen ... waarom doe je het dan niet meteen goed .... :)

20. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het met Fardo eens, ik vind het openen van deze fora een goed plan. Dan is het wat overzichtelijker. De oude xbox 1 fora kunnen dan de komende 2 jaar ernaast blijven lopen en daarna overgaan in de xb360 fora.

Deel Deze Pagina