suggestie

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Da Big Man, 6 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Da Big Man

Da Big Man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    suggestie zoekfunctie

Ik zat laatst weer eens een thread te bekijken die dicht gegooid was omdat er al een andere thread over het onderwerp was. De laatste tijd lijkt dit phenomeen steeds vaker voor te komen dat er overbodige threads worden aangemaakt (weliswaar met nuttige vragen er in maar toch ).
    Dus daarom zat ik te denken als men nu eens verplicht stelt om voor het posten van een nieuwe thread de zoekfunctie te gebruiken ( let ik heb het hier over dat de site geen thread aanmaakt tot er gezocht is dus niet het beleid).

Dat het vervelend is voor mensen die zoeken en niks vinden kan ik me indenken maar het zou de mods een hele hoop slotjes schelen. ;)

2. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh maar dat maakt de slotjesexperts Darkwing, niet uit. :+ En !SIC! doet het met plezier. :cool:

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Heb je de zoekfunctie al gebruikt? In deze thread wordt namelijk precies hetzelfde gevraagd.

Als je een suggestie als deze doet moet je natuurlijk wel zorgen dat je het zelf niet fout doet hè ;)

Slotje :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina