1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Suggesties] Wat vind jij van de XBW frontpage?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mike, 18 jan 2005.

?

Welk eindoordeel krijgt Xboxworld van jou?

  1. 10

    24 stem(men)
    6,0%
  2. 9

    99 stem(men)
    24,6%
  3. 8

    130 stem(men)
    32,3%
  4. 7

    68 stem(men)
    16,9%
  5. 6

    27 stem(men)
    6,7%
  6. 5

    13 stem(men)
    3,2%
  7. 4

    10 stem(men)
    2,5%
  8. 3

    5 stem(men)
    1,2%
  9. 2

    5 stem(men)
    1,2%
  10. 1

    23 stem(men)
    5,7%
  11. 0

    0 stem(men)
    0,0%
  1. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Het nieuwe jaar is alweer begonnen en ook voor Xboxworld staat er weer een jaar vol verrassingen voor de boeg. We zullen waarschijnlijk meer te weten komen over de opvolger van onze Xbox en wie weet welke spannende informatie nog meer vrijgegeven wordt.

    Xboxworld heeft sinds de oprichting in 2001 een explosieve groei doorgemaakt en die stijgende lijn willen we graag volhouden. Daarom zouden we van jullie graag wat suggesties horen. Hoe kan Xboxworld nog beter worden? Wat moet anders? Of wat moet zeker niet veranderen? Je mag overal suggesties over geven. Zowel over de lay-out, de berichtgeving, de inhoud, de crew of andere zaken die met de mainpage te maken hebben.

    Suggesties over het forum en de forumcrew graag in een andere thread

    Ten slotte, als je Xboxworld een cijfer mag geven, van één op tien, wat zal dat cijfer zijn?

    Bouw je post logisch op en geef vooral duidelijke argumenten waar we wat mee kunnen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jan 2005
  2. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Van mij krijgen jullie een 9.
    - mooie layout
    - veel nieuws
    - goed forum
    enz enz.

    Als je wil weten waarom ik geen 10 gaf:
    Een tien dat is het hoogste dus moet ALLES perfect zijn, en dat is geen een site ;)
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb ze een 9 gegeven. Prima site. Design was even wennen in het begin, maar bevalt me goed, evenals de content. Af en toe heb ik het idee dat alleen Mirik, Mike en Jordi in de crew zitten, als ik kijk naar het nieuws, maar dat is voor mij geen belemmering. Zou niet iets weten wat beter moet. Persoonlijk hou ik van korte artikels en (nieuws)berichten, maar dat is een kwestie van smaak. Doorgaan zo!
     
  4. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbw krijgt van mij een dikke 9. Waarom? Dit is het enigste forum wat me kan boeien! :D Heb zelf weinig klachten: er zouden wat meer forum onderdelen mogen komen en een filter op nutteloze treads O-)

    EDIT:het nieuws vind ik zeer goed, lekker uitgebreid en een goed systeem van screenshots. Voor xbox nieuws blijft xbw voor mij de beste. Meer reviews zou echter niet verkeerd zijn :)
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  5. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Xboxworld heeft ook nog een mainpage.
     
  6. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    een 6...
    vroeger was het veel beter....
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat was dan beter? en wat kan verbeterd worden? wat mis je ...
     
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja is een beetje moeilijk om te zeggen wat er absoluut verandert moet worden. Ik kan misschien beginnen met wat ik heel goed vind. De lay-out is erg duidelijk, dat is toch wel het belangrijkste van een site. Al vind ik sommige artikelen wat te lang, maarja dat is een kwestie van smaak. Ook goed is dat je het nieuws dat al wat ouder is, heel makkelijk terug kan vinden, handig als je op vakantie bent geweest oid. Dit geld ook voor het zoeksysteem, waarmee je voor ieder spel de artikelen kan vinden.

    Waar ik wel een suggestie voor kan plaatsen, is misschien een logo update. En dan bedoel ik dit plaatje:
    [​IMG]
    Ik doel dan op de images die erin zijn verwerkt, misschien wat nieuwere games gebruiken zou een leuk idee kunnen zijn imo, aangezien dit al wat oudere zijn.



    Over het cijfer hoefde ik niet lang na te denken, een 9 vond ik wel op zijn plaats.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik heb een 9 gegeven omdat als je het vergelijkt met andere xbox sites (zeker in nederland) xbw met afstand de beste is met veel nieuws,reviews en previews.
     
  10. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Als een xboxworldmember gezien een 9 maar in vergelijking tot de andere fora een 8 aangezien bij sommige de lay-out soms iets prettiger is, maar toch een zeer coole site 8)
     
  11. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    een 9, alles ziet er goed uit en is overzichtelijk. en de review/previews enz zijn ook goed
     
  12. alkmaarder

    alkmaarder Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk informatief forum, alleen gewoon zwaar kut dat de mods hier op zo'n 60% van de nieuwe treads lopen te zeiken, en daar dan nog eens zo'n beetje de helft van sluiten. Een 5. Wat maakt mij het nou uit dat er een zootje onzin treads bestaan, ik bepaal tog zeker zelf wel naar welke treads ik wel en niet kijk, dus stop eens met dat gezeik.

    /Mod
    Uit de first post - Orcrist
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jan 2005
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb gewoon lekker een 10 gegeven. Waarom? Dit is de enige site die ik nu al meer dan 2 jaar dagelijks bezoek en altijd wel wat boeiends op te lezen heb. (Dit echter dan wel met site + forum, was het forum er niet dan was ik er veel minder te vinden, maar dat terzijde). En ik heb er eigenlijk vrede mee dat het niet "perfect" is. Dit zal toch nooit kunnen, want er zijn dingen waarover je kan blijven struikelen. Ik heb daar echter vrede mee, en kan het begrijpen dat iemand een 9 geeft omdat hij daar minder vrede mee heeft. :)
     
  14. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 8 gegeven. Het nieuws wordt op de mainpage goed bijgehouden, alleen de reviews komen vaak laat of zelfs niet. Dit vind ik een groot minpunt voor een xboxsite.
    Met het beleid en het optreden van mods ben ik het niet altijd eens, maar hier zijn al genoeg discussies over geweest. Ik leg me er bij neer en probeer gewoon mee te doen zoals het hoort hier op het forum.

    *edit Wat Orcrist dus zegt. Ik kom hier ook al een aantal jaren iedere dag. (eerst als da_master_chief, nu als Amras)
    En een 8 is in mijn ogen een mooi cijfer. Dat betekent nog steeds erg goed _O_
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  15. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis een gamertagdatabase voor xboxworld. Niet zo'n thread met 60 pagina's met namen, maar een aparte pagina waar ze dan allemaal op staan met de games die ze spelen. Xbw krijgt van mij een 8. Een minpunt steeds meer leden zitten vaak te zeiken als er een normale vraag word gesteld dat was eerst veel minder.
     
  16. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Het nieuws is allemaal erg goed ik vind het alleen jammer dat het zolang duurt voordat er reviews verschijnen, vroeger waren die er al veeeeel eerder
     
  17. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Het nieuws is echt top. Maar de revieuws kunnen er sneller gepost worden. En niet te lang, want ik ga niet 3 pagina's kleine leters lezen. En dat de bezoekers ook een cijfer kunnen geven.
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Als je geen 3 pagina's wilt lezen, kan je toch even door die pagina's heen scrollen en vluchtig doorlezen en vervolgens de eindconclusie doornemen?
    Ik vind het juist wel prettig dat ze 3 pagina's (liever zelfs nog meer) zijn. Wordt de game tenminste redelijk uit de doeken gedaan.
     
  19. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik al jaren lid ben van Xboxworld.nl en zeer tevreden ben over de ontwikkelingen:
    -Er zijn meer gebruikers wat het leuk maakt, er zijn weinig/geen mensen die het voor de rest verzieken.
    -Het beleid is goed, dat was het al ,maar het is niet verslapt.
    -De opmaak is goed, extra threads bijgekomen zoals bv X-Bazar en The Green Mile.

    Het enige minpunt is als je bij zoeken iets intikt, krijg je alles achter elkaar. Dat maakt het heel verwarrend. Verder is alles top, houden zo _O_
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Een 9. Kom eigenlijk alleen maar op het forum deel, en dat zit wel in order :) Keep up the good work.

    /Mod
    Aldus de openingspost.

    Excuus :eek: News dat ik lees zit ook wel puik in orde :)
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2005

Deel Deze Pagina