Suggesties

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door HellHound, 5 mei 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja ik weet het, ik had gezegd dat ik weg zou gaan. Maar aangezien ik een X-Bazar deal nog niet rond heb blijf ik nog even wat zeuren.

Je ziet de laatste tijd steeds meer discussies (voor zover je hier van discussies kunt spreken) verzanden in kinderachtige fanboy ruzies die vervolgens weer gesloten moeten worden door de mods. Kun je niet net zo goed het forum Overige Consoles verwijderen zodat je in ieder geval een deel van die hardnekkige fanboys kwijt bent. Natuurlijk ligt het niet alleen aan hen want er zijn ook weer genoeg irritante XBox fanboys hier op het forum, maar dit is toch een XBox forum dus waarom zou je andere consoles hier toe laten. Okee er zijn ook mensen die meerdere consoles bezitten (waaronder ikzelf), maar jullie moeten toch toegeven dat deze "discussies" nou niet echt sfeermakend zijn of wel?

Zou het trouwens ook geen idee zijn om de mogelijkheid om berichtjes te plaatsen bij de nieuwtjes op de frontpage te verwijderen? 90 % van die berichten bestaat toch maar uit onzin en eventuele discussies over een nieuwe game kun je dan gewoon in het forum plaatsen. Daar is het forum tenslotte voor bedoeld.

p.s. Ik krijg toch wel de credits voor die "Tien Geboden Lijst" als die er gaat komen of niet? Of gaat die gekke eend er met de eer vandoor. ;)

2. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Nee slecht idee. Die discusies duiken ook op in het xbox forum. Als je vragen hebt over je pc waar je snel antwoord op kan krijgen moet je maar naar een ander forum hmm nee flauwekul. De meeste zijn hier toch noodzakelijk om het over de xbox te hebben.

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het PC gedeelte hoeft van mij nu ook weer niet weg aangezien we daar geen last van hebben, maar je ziet toch wel steeds zinloze discussies ontstaan tussen met name GameCube en XBox fanboys en als je nu het PS2/GameCube gedeelte weg laat ben je in ieder geval van een aantal hardnekkige fanboys af. Dan gaan ze maar gewoon naar hun eigen PS2/GameCube sites.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    En dan zadel je die websites op met kindjes :cool: Goed idee! _O_ Ehm ja het is een beetje een vergeten forum volgens mij. Althans; Het is een vreemde uithoek die net ff te saai is om er een specifieke moderator op te plaatsen. Misschien moeten we dat toch maar gaan doen.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben het met je eens dat het forum op het moment vol zit met peutertjes die hier kennelijk denken helemaal de man te zijn.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb consoles mag weg :eek: ... dan is er meer plaats voor andere discussies

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er komt idd weinig productiefs uit en staat niet echt in 'het straatje' van XBW; Hoewel ik dan ook twijfel over ASEL en Green Mile :)

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm ... ASEL heb ik eigenlijk ook mijn twijfels over ... Green Mile bied wat extra's ... namelijk de leden beter leren kennen ... maar soms zie ik geen verschil in ASEL en The Green Mile (zelfde onderwerpen) ... maar das een hele andere discussie ...

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat sommige ASEL threads overbodig zijn ben ik wel met jullie eens, maar bijv. tv, film en muziek threads zijn dan wel weer leuk. Het is weer eens iets anders om over te hebben dan alleen de XBox en de meeste mods doen er toch ook aan mee dus misschien kunnen jullie hier een apart forum gedeelte van maken ipv ASEL. Het is alleen jammer dat er steeds van die gastjes (ook lang geregistreerde members) zijn die het nodig vinden om steeds de keuzes van andere mensen af te zeiken, maar daar zou je dan ook strenger op kunnen letten.

Laatst bewerkt: 5 mei 2003
  10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Klopt ik heb er op zich geen problemen mee .. maar de toegevoegde waarde van the Green Mile vs ASEL is mij onduidelijk, maar deze fora zijn wel populair en leuk om elkaar beter te leren kennen

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Soms vraag ik me trouwens af of er eigenlijk wel een algemeen beleid is waar mods zich aan moeten houden. Voorbeeld: Een tijd geleden had ik Darkwing Duck via een pm gevraagd of opsomtopics in Overige Consoles waren toegestaan. Dit vroeg ik omdat er een thread liep waarbij men vroeg welke console collecties ze hadden en waaraan ook een paar mods meededen. Hij zei toen dat het verbod in principe overal geld (beetje vaag dus), maar aangezien de thread open bleef liet ik hier maar bij. Gek genoeg werd de thread enige tijd later alsnog door Fardo gesloten omdat het een opsomtopic zou zijn. Beetje vreemd vooral als andere opsomtopics wel door mogen gaan zoals de thread welke PC systeem oid heb je.

12. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Suggesties...

Ik heb nog een suggestie: Ik vindt dat Xboxworld het cijfer van het publiek weg moet halen, want het wordt meestal bepaalt door degene die het spel nog nooit gespeeld hebben. Daarnaast ben ik nog van mening dat ze het Geluid moeten vervangen voor 'Herspeelbaarheid', want je koop toch geen game voor het geluid? Tja, dat waren mijn suggesties, Ik hoop dat het snel veranderd wordt, maar het hoeft niet per se hoor. :)

Laatst bewerkt: 5 mei 2003
  13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Re: Suggesties...

Tja ik koop wel degelijk games voor het geluid hoor ... als een game een goede soundtrack heeft en gebruikt maakt van dts is het al een plus punt... Maar ik gelof dat met V3 de reviews er heel anders uit gaan zien ... (zonder cijfertjes) ...

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Re: Suggesties...

Herspeelbaarheid = Speelduur en dat wordt al behandeld.

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik geloof dat DwD dat in het Moderator forum had geplaatst maar we vergeten waren actie te ondernemen. Inderdaad beetje een foutje maar toont maar weer aan dat het een vergeten forumpie is..

16. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het antwoord, WouteR! En vindt je het goed dat het cijfer van het publiek weggaat? Want meestal wordt het bepaald door degene die het spel nog nooit gespeeld hebben!

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee dat cijfer blijft, wordt zelfs belangrijker in 3.0 :cool:

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Komt die eigenlijk nog in 2003 of niet? :) Wat vind je trouwens van het idee om ASEL te vervangen door een tv,film en muziek gedeelte zoals ik eerder voorstelde.

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mwah is het eigenlijk al een beetje he? De E staat immers voor Entertainment :)

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Klopt ik zag deze staan en schrok me wild ;) .. en belsoot deze dan ook te sluiten. Met overleg met de andere modders.

Deel Deze Pagina