Suikoden 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door mdemos, 17 apr 2003.

1. mdemos

mdemos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las laats op ign dat suikoden 3 ook voor de xbox uitkomt, is dat zo en wanneer komt hij in europa uit ??? IK kon hier geen thread over vinden:confused:

2. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor game is dit ???

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Suikoden is een rpg..
    heb deel 1 gespeeld (was dat niet de ps?) best leuk verhaal en veel te unlocken 107 playable characters b.v. (je kon er maar 4 of 5 ofzo tegelijk in je party hebben maar toch ;) )

edit.. of ie op de xbox komt weet ik niet, niets over gehoord maar van mij mag het

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Op tothegame (www.tothegame.com) staat ie alleen nog voor de PS2 aangekondigd, niet voor de Xbox. Ik zie dat ie in de VS al wel voor de PS2 uit is, maar voor Europa is nog geen releasedate bekend (link). En voor de Xbox al helemaal niet.

5. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    geen idee of hij komt maar klinkt leuk. laat maar komen zou ik zegen.

6. BlUNd

BlUNd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou mooi zijn

7. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    Is er verder nog wat informatie over?? Want het idee dat er 107 playable caracters te unlocken zijn zegt nog niet echt veel over het spel zelf:)

8. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hou persoonlijk niet zo van games in dit genre. Vast weer zo'n japanse final fantasy clone?! of zit ik er mijlen ver naast?!

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Suikoden 3 komt ook op de PS2 niet meer uit dus laat staan op de XBox.

Reden : Aangezien men in landen als Frankrijk, Duitsland en Italie het verdommen om Engels te lezen moeten de teksten in games vertaald worden. Omdat RPG´s behoorlijk grote games zijn kost dit volgens veel RPG developers teveel tijd en geld en zien ze dus af van een release in Europa.
    Dit is de reden dat er naar verhouding weing RPG´s in Europa uitkomen, de Final Fantasy reeks is hier 1 van de weinige uitzonderingen op.

10. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    wat een gezeur van die fransen duitsers etc. die worden al zo ontzettend verwend als je kijkt naar de films op tv. alles wordt nagesynchroniseerd|:-. kunnen ze nog wel engels?:confused:

11. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    fransen kunnen geen engels nee. Maar hoeveel moeite zal het kosten om ff een hele hoop teksten te vertalen?! gebruik desnoods een of andere gebrekkige vertaal tool! Ik vind dat die ontwikkelaars maar wat beter hun best moeten doen

12. mdemos

mdemos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jammer, suikoden 1 op de ps was inderdaad een van de leukste rpgs om te spelen, ook met te voeren oorlogen erin. vorige maand las ik op ign dat er ook een xbox versie zou komen, het was wel maar een gerucht, jammer als dat niet door zou gaan

13. mdemos

mdemos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in suikoden 1 was het de bedoeling om een land te veroveren, je begint heel klein maar je bouwt je rijk steeds verder uit metlegers en je kasteel en je krijgt steeds meer aanhangers je in je party mee kan nemen voor missies, meer kan ik er niet over vertellen, maar het was wel een meeslepend verhaal .

Ik heb hier http://xbox.ign.com/articles/375/375339p1.html

Laatst bewerkt: 18 apr 2003
  14. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    okeey! bedankt:). er zit dus ook een aardige verhaallijn in zo te horen.

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Je kunt niet zomaar even iets letterlijk vertalen in een game. Je moet rekening houden met bijv. hoe bepaalde emoties in een andere taal dienen te worden verwoord. Japanners hebben bijv. een ander soort humor dan bijv. Duitsers dus als je teksten letterlijk zou vertalen zouden zij er de humor niet van in zien en zou het lezen van die teksten saai en vervelend worden.

16. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ja je hebt gelijk. de teksten maken bij zo'n game de game en moeten dan natuurlijk ook gewoon goed en grappig zijn.

17. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    kunnen die japanners dan niet gelijk hun japans vertalen in goed engels zodat de essentie van hun goede grappen bewaard blijft

18. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    het gaat erom dat ze vertaald worden in het frans, duits, engels etc en daar hebben die ontwikkelaars juist geen zin/tijd/geld voor

19. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    ze kunnen het toch gewoon standaard in engels en japans leveren zodat ontwikkelaars in landen als duitsland en frankrijk zelf kunne uitzoeken of ze het in hun eigen taaltje vertalen of gewoon engels laten

20. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    laten we ophouden over dat taalprobleem oke?

Deel Deze Pagina