Het is vooral anders. Denk meer aan de klassieke Mario levels. Galaxy heb ik - net als deze titel - erg hoog zitten, dus ik durf de uitspraak niet aan dat het beter is. Beide titels zijn op hun eigen manier verslavend.
Damn, heb zin in deze game! Vooral na het toch ietwat teleurstellende Super Mario Bros U heb ik wel zin in een Mario-topper!
Normale run een uur of vijftien, maar dat is wel een gok van mijn kant. Heb het daarbij rustig gespeeld en al gezocht naar de geheimen, zelfs door nu en dan eens een level opnieuw te doen. Rush je in ieder level meteen naar het einde, ga dan uit van een uur of acht. Een run met alle sterren duurt aanzienlijk langer, met name in de laatste levels is het een behoorlijke uitdaging om ze te pakken te krijgen. Overigens moet je niet alleen denken aan alle sterren, maar ook het vinden van alle stempels (één per level, latere levels bevatten ze niet) en het hoog eindigen in de vlaggenmast aan het einde van een level. Ook dit zijn uitdagingen die meegenomen worden in de game. Dit kan gewoon.
Ik vind de GamePad heerlijk in de hand liggen, dus ik gebruikte het als controller. Je kunt er ook in blazen om sneeuw van bomen te krijgen, geheime dingen via het touchpad aanklikken en nog enkele dingetjes.
Thanks, gamepad it is! Ligt idd best lekker in de handen, en ik houd wel van die kleine snufjes die het toepast.
49,99 toch? volgen budgetgaming. Mediamarkt en Saturn zijn trouwens helemaal uitverkocht volgens de website.
Gewoon naar de winkel. Webshop zuigt. Wij hebben die sleeves ook al. Ben je ook nog es zekerder van sleeve
Het ziet er inderdaad wel leuk uit. Eerlijk is eerlijk, maar helaas heeft Nintendo mij niks meer te bieden. Een vervolg op Star Fox Adventures is voor mij meer een system seller. Misschien dat ik helemaal aan het eind van de generatie goedkoop een WiiU oppik, maar dat betwijfel ik. Een Mario zoals dit had ik best willen spelen, maar ik lig er ook niet wakker van als het niet gebeurt.