Super Mario Sunshine 2? :-s

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door HeAvY-GeAR, 14 dec 2002.

1. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit heb ik op de net gevonde

Het blad wat iedereen leest voor de artikelen en waar niemand naar de afbeeldingen kijkt heeft een interview gehouden met Shigeru Miyamoto.

In het interview met de Japanse Playboy geeft Miyamoto te kennen dat hij al enige tijd bezig is aan Pikmin 2 evenals het uitwerken van de Spaceworld 2000 demo van Mario 128.

Een opmerkelijk bericht aangezien Miyamoto eerder al aangaf dat Pikmin juist een uitvloeisel is van het Mario 128 concept waarbij je 128 Mario's tegelijk kon besturen. Een complete Mario 128 game zou weer kunnen uitmonden in een eventuele opvolger van Super Mario Sunshine.

Shigeru Miyamoto is de persoon die verantwoordelijk is voor klassiekers als Super Mario, Zelda en Metroid. Zijn geschiedenis bij het softwarebedrijf Nintendo gaat ver terug en hij staat vooral bekend om de innovatie in zijn spellen. Miyamoto maakt zelf nagenoeg geen spellen, hij overziet veel projecten en geeft zo nodig hints en tips over hoe een onderdeel in een spel anders en beter kan.

wat moet dit nou voorstelle
    ]:-
    willen ze op deze manier de NGC
    in zyn postie laten verandere ofzo:confused:

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wie heeft het over Super Mario Sunshine 2? Niemand.

Hoe bedoel je van positie laten veranderen? De Gamecube bedrukt dan toch alleen maar meer het feit dat zij de old-skool games als Mario en Zelda hebben? Het is dus niet veranderen maar verstevigen.

> Console Wars forum.

3. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    128 marios tegelijk besturen is deprimerend. wat een horror

4. Yftie

Yftie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar mannekes, ge moet wel juste zijn hé
    De Mariospellekes hebben altijd iets vernieuwends, altijd.
    Kijk naar Mario 64 die nog altijd de beste platformer is. Mario Sunshine was meer een tussendoortje in dat opzicht omdat er niet echt iets vernieuwends was. Dat weet Miyamoto ook en daarom komt nu het echte vervolg op Mario64 namelijk Mario128.
    Er komt inderdaad ook een tweede Pikmin en ook een tweede Animal Crossing die nu wel gaat uitkomen in Europa...

5. kagemusha

kagemusha metal head

Leuk Bevonden:
    0
    idd het noemt gewoon mario128 omdat mario 64 op nitendo 64 (64 bit) en nu zijn opvolger 128 op gamecube (128 bit)

6. sexylexy

sexylexy Guest

wat vinden jullie heyt beste mario-spel?

7. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Super Mario Bros. 3

8. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    mario world 1..

btw:de 'gamecube 2' komt in 2005 uit en de processor wordt door NEC ontwikkeld..

9. Dokterh

Dokterh EnoZ:1337

Leuk Bevonden:
    0
    Mario world 1 en Mario 64

10. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn rumours en is nog niet zeker. Maar ik dacht dat je zo trots was dat ze het tot 2008 konden volhouden?.

(Is niet om te stoken ik zou graag meer van zijn mening willen weten.)

11. can-o

can-o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2005 gaan ze nooooooooit halen denk ik, 2006 in japan, 2007 in europa, ik denk dat dat veel realistischer is

12. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    mario 64!

13. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Twijfel tussen SMB 1 en SMB 3. Na de 8 bit generatie vind ik de spellen bagger trouwens.

14. Dokterh

Dokterh EnoZ:1337

Leuk Bevonden:
    0
    Je liegt dat je barst segafanboy. Mario world 1 was echt dope. geef toe. ;)

15. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Nee.. serieus ik vond die gewoon minder.

Echt ik zie duizenden mensen dat als favourite mario uitkiezen. Maar ik vond het juist niks.

16. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat vond ik ook.. nouja, 2008 is wel erg laat natuurlijk.. 2007 ofzo zie ik echter wel zitten.. ik vind 2005 veel te vroeg.. nouja..

uhm.. waar had ik het ookalweer gelezen.. ik dacht in NGC.. best betrouwbaar altijd.. nouja, niet dat het zo heelveel boeit natuurlijk..

Laatst bewerkt: 22 dec 2002
  17. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    NGC kan nog zo betrouwbaar zijn, maar denk je zelf dat Nintendo zich zelf tegen gaat spreken?

Nintendo houdt nogal van geheimhouding, dus het zou me niet verbazen als hij gewoon in 2008 in Nederland komt. (In Nederland he. Dat is ongeveer 2006 a 2007 in japan)

18. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je met deze zin?

19. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou Nintendo zichzelf tegeng aan spreken, eerst waren ze er zo trots op dat ze het tot 2008 sowieso uit zouden kunnen houden. En dan zou het nu in een keer maar tot 2005 zijn???.

Kom op we weten bij dat Nintendo zo iets nooit zou doen, misschien dat hij in Japan in 2005 uitkomt maar dan in europa in 2008 om geen gezicht te verliezen.

20. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    2/3 jaar verschil in release dates? ik betwijfel het... dat lijkt me ECHT heel sterk..

Deel Deze Pagina