1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Super Mario Topic

Discussie in 'Games' gestart door Natasja27, 23 jan 2011.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De Wii versie is maar matigjes. Hebben ze ook nog eens Bob-Omb Battle uitgehaald. Meest geniale multiplayermodus ooit verzonnen door het menselijk brein _O_
     
  2. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja dat wel, die was inderdaad echt geniaal.
    Maar toch, de 'single player', ik vond hem erg vermakelijk. Sowieso zit je voor gek met zo'n stuurtje in de lucht, maar het zag er imo wel mooi uit, met nieuwe levels etc. :)
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Precies, vind Mario Kart op de Wii echt zwaar matig. Weet niet precies wat het is maar het mist iets wat de MK op de Gamecube wel had.
     
  4. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelda topic bestaat toch al?Of vergis ik me?En van zelda is alleen mijn favoriet: A Link To The Past.De rest van de Zelda's vind ik niet zo.
     
  5. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    van zelda vind ik het leukste a link to the past en the ocarina of time
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Deze vond ik ook geweldig, heel vaak uitgespeeld en het aantal geld dat je op het einde had bepaalde het eindfilmpje :cool:

    WarioLand II voor de GBC was ook heeeel vet, met die minigames voor puzzelstukjes en geld.
     
  7. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je trouwens ook super mario bros 3 op de wii kopen voor die punten?
     
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ja, dat kan maar er is ook Super Mario All-Stars 25th Anniversary Edition(Super Mario Bros, Super Mario Bros 2, Super Mario Bros 3 en Super Mario Bros: The Lost Levels), maar die is blijkbaar bijna nergens leverbaar.
     
  9. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja! ik heb die box en dan heb je alle spellen op 1 dvd.
    Volgens mij kun je Mario 3 voor 500 punten kopen, maar je hebt als het goed is (weet niet of ze dat nog steeds hebben) bij Bol.com een speciaal ding met 2000 punten, om alle drie de mario's te kopen en dan hou je nog 500 punten over. Je moet maar even kijken, zo duur was het als het goed is niet. :)
     
  10. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij bol.com is hij niet meer leverbaar.

    En heb je dan de NES versie?Of de versie van de SNES?
    Die van 500 punten bedoel ik dan
     
  11. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er verschil tussen die 2 versies dan?

    edit: ooh, zat net op die 25th anniversary box te kijken en deze bevat de 1e 4 Mario's met de verbeterde graphics en geluiden van de SNES.
    Dus dan zal die van 500 punten ook wel de SNES versie zijn. Durf het niet met zekerheid te zeggen, dus als ik jou was zal ik even kijken op die Nintendo sitem daar zal het vast wel op staan welke versie het is.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2011
  12. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt.Ik zal eens even kijken.Want heb eigenlijk zin om dat spel weer eens te willen gaan spelen.Kan wel op de SNES.Maar die staat in mijn slaapkamer(beetje ongezellig)om daar te gaan spelen.

    Ik kan het trouwens niet vinden.


    En ik las iets over dat je punten kunt kopen in het wii kanaal?ofzo?dat je dan minder betaalt?
    Wil graag 3000 punten kopen.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2011
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Die op Wii Virtual Console is gewoon de NES versie.
    De beste versie dus! _O_
     
  14. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    oke daarin zijn de meningen over verdeeld vind ik.Ik vond die van de SNES
    leuker.

    Spelen we ook Super Mario Galaxy 2?of 1?Ik zelf speel 2.1 moet ik nog hebben.

    moest in het begin wel wennen met de besturing enzo.Maar als je het eenmaal door hebt?
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Waarom vind je de SNES versie leuker? Op de graphics na hetzelfde. Maar juist de graphics missen de charme van het origineel.
     
  16. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee.Maar dat vind ik gewoon.Heb op de NES ook weleens gespeeld.
     
  17. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die op de NES ook de beste. Vond het alleen op de SNES beter spelen, omdat je het spel daar ook gewoon kon opslaan. Bij onze NES kon dat niet, dan was je lekker een middag bezig en zat je ergens in world 3/4 en dan kon je de volgende keer weer opnieuw beginnen (wat ik me kan herinneren dan ;))
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De vroegere 2D Mario games hoor je niet op te kunnen slaan. :cool:
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    opslaan is niet nodig, je hebt toch shortcuts door het spel heen
     
  20. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan alsnog, als je al die shortcuts hebt, moet je toch nog een flink aantal levels spelen voordat je weer op het punt was waar je begon. (niet dat ik dat vroeger erg vond :+) Later met de SNES was het toch wel makkelijker, aangezien je wat minder tijd hebt.
    Heb er ook zeker flink wat uren mee gespeeld (wij hadden voor de NES ook zo'n cheatding, daar stak je het spel in en de code die je wilde en dan kon je zo cheaten door de levels heen :))
     

Deel Deze Pagina