1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Super Mario Topic

Discussie in 'Games' gestart door Natasja27, 23 jan 2011.

  1. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb 'm net gehaald bij Mediamarkt Rotterdam Centrum (lagen er genoeg) voor 43 euro.:thumbs:
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Media Markt Almere, weet iemand of ze daar liggen?
     
  3. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die kerel graag zijn job kwijt is :p
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha, hij was idd niet zo heel aardig. Diepe zucht, en zeggen dat hij het eigenlijk heel druk heeft. Ja, en? Ik ben een klant en ik vraag je wat :thumbs: Uiteindelijk hebben ze ook in Almere door dat hij vrij voor verkoop staat, en heb ik inmiddels een sms mogen ontvangen.

    Straks na mijn werk even ophalen, daarom belde ik ze ook, want ik heb geen zin om voor niets in de stad te moeten rondlopen.
     
  5. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke,ga hem straks ook spelen ben benieuwd !
    Eerst even nfs nog verder spelen.
     
  6. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ik ben ook zeker van plan om hem te halen als diehard mario fan, maar vraag me toch af hoe groot/lang de game echt is... hoeveel werelden na wereld 8 bijv?
     
  7. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hem al gespeeld ?
     
  8. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb een uurtje gespeeld en ik vond het erg leuk. Lekker vrolijk, mooi in 3D, frisse levels met leuke verwijzingen naar oude Mario games. Zal niets spoilen, maar vond bepaalde stukjes in levels echt leuk verzonnen, ook leuke powerups. En door 3D en wisselende camerastandpunten lekker bestuurbaar (en jumps goed in te schatten). Tot nu toe wel makkelijk.
     
  9. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ben benieuwd,ga hem straks spelen.
     
  10. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Als diehard Mario fan kon ik hem niet laten liggen, dus 44 eur neergeteld bij Media Markt. Direct de 3ds in en GE-NIE-TEN!!!! \o/

    Dit is sinds Super Mario64 voor mij echt weer een game die wat toevoegd! Je kunt nu 3d naar binnen in scherm instellen maar wat ik veel prettiger vind en eigenlijk veel meer 3D feeling geeft is de 3D die het scherm uit komt, en dat SPAT er uit! }:]

    Damn wat voegt 3D echt wat toe in dit spel. Heerlijke graphics, controls ten top kortom dit is Mario zoals we hem kennen! Naar mijn mening verplichte aanschaf voor een echte gamer :thumbs:
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Halen binnenkort dus :) Net als Mario Kart :)
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    mensen met een 3ds die dit spel niet halen moeten echt bij zichzelf gaan afvragen waarom ze uberhaupt die 3ds dan hebben
     
  13. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    Couldn't have said it any better :)


    Mario Kart wordt ook genieten!! kan die trouwens online multiplayer of alleen wifi met anderen in je buurt...
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hier ook, vandaag aangeschaft na lang wachten en damn, wat is het heerlijk weer. Briljante levels, zo mooi gevonden. Steeds weer verrassend en leuke levels. Het 3D effect is heel leuk in deze game, vuurballen die op je afkomen enz.enz..

    De levels zijn idd wat kort in de main game (iedereen weet ondertussen toch wel dat er nog een hoop werelden zijn na het uitspelen van de maingame toch?) maar wel heel heel tof gemaakt. Nu wil ik natuurlijk alle sterren ook hebben, en soms moet je bepaalde levels echt meerdere malen spelen omdat je ze soms niet zo makkelijk kan vinden. Dat is in deze game ook niet erg, die levels opnieuw spelen. Ik doe het met een glimlach op mijn gezicht, soms wel 3 of 4x omdat ik ze echt niet weet te vinden zo af en toe. Ja, het is niet zo heel moeilijk, een beetje gamer gaat amper dood in deze game.

    Maar serieus, dit is DE titel die je moet hebben als je eindelijk weer eens wat op je 3DS wil spelen. Schitterende graphics, vloeiende controls (een fout maak je altijd zelf, het ligt nimmer aan de controls). Nee, ik ben zeer tevreden, ik heb alle tijd om alles rustig te spelen. En als alles klaar is, dan gooi ik die game na een paar maanden weer in mijn 3DS om alles weer opnieuw te doen. Een betere handheldmario heb ik nog niet gezien. Ja, Super Mario 64 DS was ook heel tof, maar dat was een port en had wat issues met de besturing omdat je geen analoge besturing had op de DS. New Super Mario Bros op de DS was meer van het zelfde. Deze game is met liefde gemaakt en voelt echt als een nieuwe game. Daarom is dit imo de beste Mario op een handheld.

    Dit is waarom ik een 3DS heb gekocht, ik was nog enthousiaster dan met Uncharted 3 of Gears 3 en dergelijke games. Als een kind zo blij ben ik iedere keer als
    je applaus krijgt als je die muntjes die even tevoorschijn komen allemaal te pakken weet te krijgen
    . Nuf said.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2011
  15. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb al wat reviews gelezen en al gehoord dat na wereld 8 het moeilijk word... Maar hoeveel werelden krijg je dan nog? Want menig gamer twijfelt misschien nu om deze te kopen omdat je zgn te snel door de game zou vliegen?! Ik ga geen rush-job doen met deze game, maar zou het wel tof vinden als er bijv na wereld 8 nog een stuk of 5+ werelden zouden komen waar nog levels komen die pittig zijn... Want deze game begint heel toegankelijk niet dat ik dat erg vind :) Mario = Mario, en ja ik ben er groot mee geworden:b:
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Tsja, moeten ze hem maar niet op dezelfde dag releasen als Zelda. :emo:
    Nintendo wil de 3ds gewoon kapot hebben, lijkt wel. In de rustige periode komt er geen moer uit, en nu met al die AAA-toppers komen de games opeens uit. En als je Zelda dan ook nog eens op dezelfde dag uitbrengt verdien je het niet een goede openingsweek te draaien.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je krijgt na het uitspelen nog 8 complete werelden die een stuk lastiger uit te spelen zijn als je alles compleet wil hebben. Feitelijk gezien ben je na het uitspelen van de main game dus op de helft.

    @modder:

    Ik snap de gedachte erachter ook niet. Waarom uitbrengen op dezelfde dag als een nieuwe Zelda op de Wii? Don't know, maar in the end maakt het niet uit. Die Mariogame is gewoon een topper. Als je een 3DS bezit, dan moet je deze game hebben, of je nou Zelda ook koopt of niet, deze game gaat toch wel gekocht worden door mensen met een 3DS. Is het niet nu (door Zelda) dan is het wel volgende week of over 3 weken.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2011
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik ga hem kopen, maar dat wordt pas eind dit jaar of zelfs volgend jaar. Gewoon een enorm gemiste kans van Nintendo, helemaal omdat er het hele jaar geen drol is uitgekomen voor de 3DS.
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Krijg je serieus gewoon nog acht extra werelden als je de maingame uitgespeeld hebt?! Is dat een extra 'verhaal' dan ofzo of hoe zit dat precies?!
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die € 40,00 van jou krijgen ze dus nog wel binnen? Dan valt het wel mee met die gemiste kans 8) Zoals jij denken er wel meer met een 3DS. Koop hem later wel, eerst Zelda.

    Natuurlijk, ik had de game echt wel rond de zomer uitgebracht als ik Nintendo was, dan knalt die 3DS de winkel uit, zeker met die prijsverlaging. Maar uiteindelijk zal de game toch gekocht gaan worden.
     

Deel Deze Pagina