Super Saiyan pokkecheater Weetniet waar die naam vandaan komt hoor, maarre gister speelde ik ergens ff HL CS en was er ene super saiyan behoooorlijk aan het cheaten
super saiyan is een nickname die door 99999999999999999999 mensen worden gebruikt. want super saiyan is het meest bekende woord in dragonballz er is een ras saiyans, en die gaan super saiyan(krijgen ze geel haar)
godverdomme, ik ben geen pokemon kenner, wie dat nog een keer beweerd ga ik iets mee doen(weet niet wat) pokemon = kiddy = crap = fuckin shit pokemon sucks dbz is goed
Pokemon en drakenballen zijn toch gemuteerde teletubbies?! Alleen serieuze reacties aub, ik denk dit al jaren.
Ik snap niet wat er zo kinderachtig zou zijn aan dragonball, zeker als je het volgt is het hardstikke vet (als je het niet volgt niet zo ) DRAGONBALL ROELT !!!!! (hierdoor daalt mijn aanzien bij wouter en kobold aanzienlijk natuurlijk, maar who gives a **** !) mzzl Munch and Gohan (Abe in disguise)
Tjah, het zijn maar meningen. Ik hou wel van Manga, maar niet van saaie ellenlange Anime tekenfilms. Als je ooit een echtemanga film hebt gezien weet je dat dragonball Z daar absoluut niks mee te maken heeft, en het is zo verdomde saai en dom!! Domme conversatie, gaan ze een half uur lullen en elkaar niet slaan terwijl ze met hun rug naar mekaar staan ofzo, ARGH echt irriteren kan ik me daar aan. Domme neppe dialogen. Aangezien het voor kinderen is weet je toch wie er gaat winnen. Daarom vind ik er geen gehaktbal aan en eerlijk gezecht vind ik pokemon nog orgineler ook. (het concept vind ik orgineler, ik vind het niet leuker of minder leuk dan dragonball, allebei even saai en stom) Als je echte actie wilt (niet om de aflevering een minuut vechten dan weer een aflevering lullen) huur dan een echte manga film, Fist of the Northstar or Urutsjuki Doji of Akira Battleangel ofzo Dat is ten eerste 100x zo mooi getekend en er zit vaart in en het is echte manga. 'Tis mijn mening maar, maar dat is waarom ik dragonball niet leuk vind en het vergelijk met pokemon, daar worden ook pokemons in mekaar geramd en dan hebben ze OOK alleen een blauw plekje op hun lieve snoetje. Praktisch hetzelfde alleen met lieve knuffelbeestjes. En abe, ik vind iemand echt niet minder aardig omdat hij van een tekenfilm houd waar ik niet van houd hoor! Die mensen die omdat soort redenen iemand niet aardig vniden zijn "Shallow" oftewel hol vanbinnen Dat zijn de luitjes die iemand haten omdat ze bijvoorbeeld gamecube fanzijn ofzo, of omdat ze pizaa lekker vinden inplaats van lasagna. Dat zijn mensen die we niet willen hebben op deze lieve forums
wat nou pokemon origineler dragonball was er al in 1986 pietje, alleen nu pas hier en in de versie die hier op de tv is is heel veel weggeknipt, want anders is het niet geschikt voor jonger dan 16. dragonball z is zo ook leuk, maar nog 5 keer beter als je de uncut versie hebt, dan worden er ledematen afgescheurt(in de geknipte versie zie je hem met arm en dan een grote flits ofzoiets in beeld, en dan is de arm eraf), of iemand word door zijn maag doorboord door een vuist van een ander, ik moet nog steeds de uncut episodes ff downloaden
Je hoeft je niet zo defensief te reageren, niemand onderdrukt jouw mening hier. IK geloof gelijk dat jij die serie gaaf vind, ik heb nooit gezecht dat jij die serie niet gaaf vind. Misschien is dat moeilijk te begrijpen, maar andere mensen hebben andere mening, als ik zeg dat ik pokemon orgineler vind, daarmee zeg ik niet dat dat voor jouw en iedereen ook zo is, alleen voor mij. Lijkt me niet zo moeilijk te begrijpen, toch? En over die uncut versie, die zal vast een stuk interresanter zijn, maar die draaien ze niet op nederlandse TV, dus kan ik geen mening over geven.
nou ok, maar ik wil alleen maar zeggen dat ik pokomon haat, en dat je het niet moet vergelijken met dbz
WHAHAHA 99% van mijn posts is boven gemiddeld intelligent (ya right) ik ga 99% minder slim posten in de toekomst, als goede voornemen voor chinees nieuwjaar