Het is een RTS die erg lekker weg speelt op een console, het is een rts met meer units dan ooit te voren, het is een rts met meer diepgang dan ooit te voren. Het komt neer op massale oorlogsvoering. Het is simpelweg een RTS om U tegen te zeggen. Het is alleen zo jammer dat er maar zo weinig mensen zijn die dit spel spelen.Ik zoek mensen die met mij de co-op missies willen doen, strategiƫn uitwisselen en af en toe een 1 tegen 1 potje willen spelen. Voeg me maar toe als je SC2 hebt en daar interesse in hebt . Tevens kunnen we afspraken maken in dit topic
Potje van 2 uur gespeeld, doet me denken aan de lange potjes die ik vroeger op de pc speelde. Heerlijk is dit gewoon, 2 gigantische legers aan beide kanten van de map. Atoombom hier, atoombom daar. Wat experimentals er op af sturen. Dan maar 50 bommenwerpers. Ik heb gewonnen en ben nu 635ste van de wereld, alleen maakte ik nog wat foutjes. Mijn basis was weer een puinhoop waardoor een aantal King Kriptors vast zaten en niet naar de buitenkanten van de basis konden. Verder te weinig anti air