surround set

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dj_purno, 15 sep 2002.

1. dj_purno

dj_purno DJ

Leuk Bevonden:
    0
    We hadden vanmorgen net de gids van Bartsmid binnen gekregen. Ik bladerde erin en zag tot mijn verbazing op blz 80 links onderin een "MULTI SPEAKER SET 2-1 Soundsystem - Geschikt voor Cube, Xbox en PS2. voor 69.95

kijk op www.bartsmit.com doe dan bij zoek

20913021

dan zie je em zelf staan, kan iemand mij vertellen of dit iets is?

denk het wel.... ben alleen benieuwd of hij ook geschikt voor de advance scart kabel.

btw. hij is van Thrustmaster.....

2. sjef van dienst

sjef van dienst nuvolari

Leuk Bevonden:
    0
    Deze hele mooie speakerset is te gebruiken op de PS2, GameCube, Xbox en DVD speler. Kortom dit geweldige systeem is bijna overal op te gebruiken. Magnetische beschermde behuizing, Subwoofer met houten behuizing. Internet stroomvoorziening, gemakkelijk te installeren en technische ondersteuning. Input aansluitingstype: 3.5mm stereo Jack. Input kabellengte: 1.8m. Verbindingskabel luissprekers: 1.8m.

Volgens mij dus geen optical in en geen decoder...
    Zou ook een wonder zijn voor deze prijs...

3. dj_purno

dj_purno DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Het hoeft van mij ook niet helemaal geweldig te zijn, als het maar een surround "impressie geeft"

4. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat dat ding een decoder nodig heeft.

5. Xboxxtreme

Xboxxtreme Xbox Live Enabled

Leuk Bevonden:
    0
  6. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar moet zeker te weten een decoder bij.

7. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Die 5.1 set is wel een mooi setje, denk dat ik die maar eens in huis neem :>

8. pirathaban

pirathaban Hulkmania

Leuk Bevonden:
    0
    he maar dat zetje van bartsmit heb je dus nodig met advance kabel en verder geen andere dingen????????? ik hoop het niet want dan ga ik het meteen kopen en aansluiten op mijn advance kabel(oja die moet ik ook nog kopen dus totaal ongeveer 100 euro)

9. dj_purno

dj_purno DJ

Leuk Bevonden:
    0
    maar, als je dit aansluit... Geeft het dan de impressie van surround of niet? Want als je echt surround wilt ben je heel veel geld kwijt!

Wat ik dus zou willen weten is, of het zin heeft om deze set te kopen met mein eisen..

BTW voor niet surround heb je ook dit nog

www.bartsmit.nl bij zoek... 20885106 intypen....

Laatst bewerkt: 15 sep 2002
  10. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ja die soundstation.... zijn wel geinige boxies maar stellen niet echt veel voor... voor die prijs is het wel lekker... maar je kan beter een paar eurotjes extra neertellen...

11. dj_purno

dj_purno DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat ik al zeg, dan kun je iets meer neertellen voor net zulke kwaliteit of je moet meteen HEEEL VEEEL eurotjes bijleggen voor goede kwaliteit. Ik persoonlijk hoef niet de "officiele" dolby surround en DTS. als het maar een surround impressie geeft.

Maar weet iemand dan wel een set voor een fatsoelijke prijs?

12. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    hoeveel heb je er ongeveer voor over?

13. OsIrIS

OsIrIS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Is wel een leuk setje hoor dat van de Bart Smit.. maar ik denk niet dat iemand weet of dit een Surround impressie geeft maar wat the hell alles beter dan een Tv geluidje toch?

k zit er nu sterk aan te denke

15. TaylorBaby

TaylorBaby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit dat met DTS 5.1 ik wil boxen kopen, enz maar zit er op de XBOX ook een coaxiaal of optische aansluiting? hoe moet je anders je x-er op een DTS reciever aansluiten?!

16. sjef van dienst

sjef van dienst nuvolari

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel halo de laatste dagen veel met een goeie koptelefoon, klinkt echt super hoor, bijkomend voordeel is dat je die cortana ineens wel kunt verstaan...

17. Versteegh

Versteegh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier echt geen verstand van!!
    maar ik wil graag wel een leuk dolby setje hebben, zit nu te xboxen over 1 speakertje....

maar, ik ben hier zoo'n n00b in...
    wat heb ik nodig...
    maar ik dacht aan zoiets:
    Wat heb ik dan nog meer nodig???
    ik hoor hier zoveel over die optische dingen....

maar ik ben bereid om ongeveer 150 euro er aan uit te geven, en ik heb het liefste wel dolby geluid...

Laatst bewerkt: 16 sep 2002
  18. dj_purno

dj_purno DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker off topic

Maar wat ik er voor over heb is ongeveer 150 euro ofzo. dan excl adv. skart kabel heh.

maar hoe weet je dat er een optische in/uitgang opzit, want ik kan dat niet vinden op de site.

Laatst bewerkt: 16 sep 2002
  19. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft toevallig iemand dat setje van de bart smit al? Want ik zit er ook over te denken om hem te kopen.

20. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0

eeej goede tip. Ik vind het geluid zo echt veel beter dan bij mijn pa's 5.1 set. Je hebt namelijk geen bij geluiden en je hoort echt elk detail. Echt beter met koptelefooon

Deel Deze Pagina