Surround systeem van PC op XBOX??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door x-boxter2003, 21 jan 2003.

1. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit met een vraag, ik heb een surround systeem van Cambridge Soundworks FPS (four point surround) 1500 van Creative (PC). Nu is mijn vraag zou dat mogelijk zijn om die aan te sluiten op mijn Xbox met die Scart kabel Advance?? Want voor hoever verschilt die met een surround systeem van een console?? Kan iemand mij daarmee helpen??

2. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb zelf een 5.1 setje voor een pc op mijn xbox aangesloten :confused: die 3 losse stekkertje (video+soundl+R ofzo) de video steek ik in mijn tv'tje en die andere in mijn achterkant van mijn bas. ik kan dus 2 speakers aansluiten, de bass heb ik gedaan en een boxie achter mij :p

3. x-boxter2003

Leuk Bevonden:
    1
    werkt dat dan goed?? of niet optimaal?? je moet wel de scart kabel advance hebben zeker??

4. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb er niks extra's bij gekochten het werkt wel goed.

5. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    je kan het zo proberen, wel moet ik mijn bas heel dicht bij mijn tv zetten omdat de drie kabeltjes niet zo ver van elkaar te scheiden zijn.

6. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Surround systeem van PC op XBOX??

Dan heb je dus nog steeds stereo. Als je DD5.1 wilt hebben moet je een Advanced Scart hebben, die je dan middels een optische kabel (TOSLink) aan je 5.1 setje knoopt.

Meeste 'goedkope' 5.1 PC setjes hebben echter geen ingebakken DD decoder, en dan kun je er dus ook geen optische kabel in proppen. Dan heb je dus nog steeds alleen maar stereo. Met een 4.1 setje heb je altijd alleen maar stereo.

7. x-boxter2003

Leuk Bevonden:
    1
    OK bedankt voor de raad!!!

Deel Deze Pagina