1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Survivor

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tommie, 19 aug 2006.

  1. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Game: Survivor
    Ontwikkelaar: Replay Studios
    Uitgever: NNB
    Release: NNB
    Genre: Simulatie/Actie/Adventure
    Platformen: Xbox 360, Playstation 3 en PC

    Bron: Xbox360Only

    Screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Zal wel heel wat controversie doen opwaaien, door al die rampen e.d. Het concept is zeer origineel en als het goed wordt uitgewerkt kan het wel een goede game worden.
     
  2. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    klinkt idd wel vet, maar moet ff afwachten hoe ze het gaan uitvoeren. maar er zit zeker protentie in. en waarom zou je een ramp niet mogen verwerken in een game, je hebt toch ook oorlogs spellen.
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik kan me er kwa gameplay weinig bij inbeelden. Eerlijk gezegd, lijkt me dit zelfs vrij saai. Al ben ik wel benieuwd hoe die rampen er next-gen gaan uitzien, maar daar blijft het ook bij. Ik wil eerst eens wat gameplay zien om enthousiast te kunnen worden.
     
  4. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel lijkt me echt ontzettend cool. Hoop echt dat het top gaat worden!

    Was er niet ooit al zo'n game? Kan me het namelijk wel herinneren van heel lang geleden.
     
  5. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm...

    Ik hoop niet dat er zo'n enorme flair en 'Heil Amerika' gevoel in zit, want ik voel de chauvinisme bij dat 'Heroes of Ground Zero' al enorm in de lucht hangen...
     
  6. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    tsja... scheeld dat het geen amerikaanse devs zijn.
    En je moet toch een pakkende titel hebben ;)

    ik weet niet, denk dat dit wel wat kan worden, maar de ontwikkelaars moeten zichzelf eerst nog bewijzen.
     
  7. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht even, je hebt ultieme vrijheid net als bij GTA maar hoe moet je dat dan doen in het WTC? de hele tijd trappen op en neer rennen zeker
     
  8. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je ook vliegtuigen kunnen besturen? :eek:
     
  9. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Het idee ervan is zeker goed, lijkt me zeer intressant om deze rampen zeg maar te beleven op deze manier. De vraag is alleen hoe ze dit uit gaan werken en wat ze nou met de vrijheid van GTA bedoelen voor de ramp.
    En ik weet niet Tsux allemaal weer loopt te lullen met zn pro amerikaans als er onder een titel van een plaatje wordt gezet: Heroes of ground zero. Die brandweermannen en agenten wagen wel mooi hun leven om die mensen uit t WTC te redden, zijn ook meerdere bij omgekomen bij het helpen. Vind t niet meer dan terecht dat dit soort titels daar dan bij gebruikt worden, heeft totaal niets met pro-amerikaans of whatever te maken......... Lijkt me een goed spel voor je om wat meer respect voor die mensen te krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2006
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, een film, een game, waarom niet nog miniatuurfiguurtjes van de pompiers, de grote helden, who gives a fuck, 50% kans dat het nog niet eens terroristen waren als je de laatste tijd een beetje rumors opvangt...
     

Deel Deze Pagina