Mijn vader wou een (aangezien we geen dvd-brander hebben) svcd maken. Hij heeft op een aantal sites gekeken en heeft deze manier gevonden. Maar nou is het probleem dat hij ( en ik ook niet) weet hoe het programmaatje AVI_IO werkt. Er staat (bij stap 2) dat je op CAPTURE SETTINGS moet klikken maar dan komt er een foutmelding van "CHOOSE FILE FORMAT FIRST". Wat moet je dan doen??? Ik dacht dus dat je dan eerst je filmpje moet openen. Maar dat zie ik ook nergens staan??? Weet iemand een oplossing??? Of heeft iemand een betere manier dan deze????
Nero, kan je dacht ik kiezen om SVCD of VCD te branden. Je dvd-speler moet dan wel svcd of vcd aankunnen om hem vervolgens te kunnen afspelen.
dat lukt ook niet want dan vraagt ie steeds om een mpeg2-codec, maar die is nergens te vinden. Als je zou kiezen voor VCD dan is het beeld veels te uitgerekt en dat ziet dan een beetje heel erg pixelachtig uit
Ik heb voor jou wel een Nero MPEG-2 plug-in, dan zou het wel moeten werken via Nero. Het bestand is 541 kB, laat anders maar weten of je deze wil hebben.
shit man, er zit een virus in, dus ik kan hem niet openen!!!!! heeft iemand anders er nog een voor me?
Je kan er trouwens beter een kvcd van maken, mooier en er kan een meer op een cd (120 minuten ofzo ipv 80)