als ik deze foutmelding krijg, dan kan ik geen links meer indrukken(op internet) en als ik wmp opstart staat er CAnnot perform action,Low memmory!! ik heb het virtueel geheugen al verhoogt, maar het blijft komen? zou het helpen als ik extre ddr heugen koop?
Hoeveel DDR heb je nu in je pc zitten. Je waarde van het virtueel geheugen moet 2½x het werkgeheugen zijn. Wanneer je dan nog steeds meldingen krijg van Low memory kan het bijplaatsen van extra geheugen nooit kwaad.
is een virus, een vrij irritante. Na het verwijderen ervan heb ik nog steeds last van een kapotte DLL die nog altijd voor een foutmelding zorgt bij mijn windows. Dit na windowsupdate en Norton
Als ik de hele pc formateer en weer doe heb ik het nog steeds , ik heb win2000 en op winXP doet hij nog gekker, Als je dan een spel speelt dan loopt het in slowmotion, geen haperingen maar egt slowmotion
Ik heb op GoT een interessant topic gevonden mbt de foutmelding die je krijgt. Een expert op het gebied van virussen zit ook sterk te denken aan mogelijk een virus. Mijn advies is om een goede virusscanner te downloaden en deze eens je systeem volledig te laten checken. Een goede gratis virusscanner kun je hier downloaden.