[SW:Jedi academy] Ondergewaardeerd?

Discussie in 'Algemeen' gestart door being-xboxed, 12 mei 2004.

1. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Is Star Wars Jedi academy ondergewaardeerd? Ik heb hem sinds gisteren en ik vind hem bijna net zo cool als Halo. Terwijl ik hiervoor toch Star wars echt hate. Ik heb sinds kort ook Kotor maar daar vind ik niks aan.

Vind jullie deze verschrikkelijk goeie game ook onder gewaardeerd?

2. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    star wars is altijd cool. dus deze game ook. alle star wars games zijn cool.:)

3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    De game is zeker ondergewaardeerd. Ik heb mij zo vermaakt met de Xbox Live multiplayer en het spel is gewoon cool! De moves, de lightsabers, de hele Star Wars feeling. Velen schuiven het spel gelijk al weg, omdat Star Wars is, zonde..

4. Endorim

Endorim The Homertrix

Leuk Bevonden:
    1
    K heb alleen de demo gespeeld bij een vriend..maarre k moet zeggen dat k het niet echt overweldigend vond. K heb wel KOTOR en dat spel vond k toch wel een betere sfeer hebben...Maarja zoals k zei k heb slechts de demo gespeeld, misschien is het complete spel beter

5. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    KotOR en Jedi Academy zijn niet echt te vergelijken, zijn twee totaal verschillende genres.

6. Endorim

Endorim The Homertrix

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt geef k je ook gelijk in maar k bedoelde de sfeer van het "Star Wars universum". Daar vond k Kotor meer in geslaagd dan Jedi Academy

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    het is zekers wel een goed spel maar ook zekers geen top game

8. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Op de PC vond ik m in elk geval super relaxed. Heerlijk armen eraf slicen met je lightsaber (of met 2). KOTOR was beter kwa sfeer, maar deze was beter kwa actie. Ze zijn allebei vet en ik vind Jedi Academy ook een iets onderschatte game.

9. Nemhauser

Nemhauser Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Wij hebben Jedi Academy veel gespeeld en we spelen het nog steeds een paar keer per week. De Single Player is wat magertjes, maar op Live is het 1 van de betere games.

10. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb alleen de singleplayer gespeelt en die was wel aardig, maar absoluut niet geweldig ofzo.

11. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    nogal logisch. daar loop je echt door de straten waar alle andere wezens ook lopen en het is gewoon nog eens in de tijd van de Sith. bij acadamy is die tijd al afgelopen en loop je eigenlijk alleen maar door de levels heen om een beetjhe te knokken. Knokken is wel masterlijk gedaan. ik vond het wel een superspel alleen was ie wel te kort en te makkelijk

12. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Het is zeker een goed spel, maarja wat wil je ook met zo'n boom van een basis als de Star wars films? KOTOR is ook erg goed en gaat wat dieper in op alles. Jedi Academy is gewoon lekker iedereen kort en klein hakken met je lightsaber(s)

13. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Heb heel veel plezier beleeft aan SW Jedi Academy! Nu nog, vooral op live dan, vind'm erg ontspannend, lekkere moves, prachtige lightsaberduels.
    Dat hij ondergewaardeerd is is denk ik wel een feit. Het enige negatief punt aan het spel zijn misschien de mindere cutscenes, maar verder vind ik 't erg goed spel!

14. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ja en vond het een beetje heel idioot dat je boba fett tegen kwam.

15. Nemhauser

Nemhauser Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Dat is eigenlijk een spoiler... Boba Fett zit ook in Episode VII...

16. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem ook al een hele tijd, maar ik heb hem ook al een hele tijd niet meer gespeeld. OP de lange duur biedt de game (mij) toch iets te weinig uitdaging. Het is en blijft een goed spelleke maar helaas is het geen game die een vaste plaats in mijn xbox af weet te dwingen...

17. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    epsiode VII zxe hebben drie nogeneens uitgebracht.

18. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Nee maar ze hebben eerst de delen 4, 5 en 6 gemaakt om een beetje geld in het laatje te brengen, deze waren volgens hun goedkoper te produceren en zouden toch veel geld opbrengen.

19. Nemhauser

Nemhauser Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Klopt, als film niet, nee. Maar het verhaal voor die trilogie is er al wel. En daarin kom je te weten dat Boba Fett het onderonsje met de sandcrawler heeft overleeft...

20. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    sssst er zijn misschien mensen die dat niet weten

Deel Deze Pagina