SW: Knights Of The Old Republic.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goldfish, 22 dec 2002.

1. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hey hoe zit het met deze game?
    wanneer komt ie ongeveer uit?
    want ik kan niet wachten.....

en is het nou zo dat je met spaceships naar andere planeten kan reizen of heb ik dat verkeerd gelezen.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    februari 2003

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is de US release.. hij zal wel hier zijn rond maart/ april. en je kan inderdaad met spaceships naar andere planeten :p

4. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    waaaaauuuuuuw vet!!!!

ik denk dat ik maar ga sparen voor een US xbox, dan kan ik lekker spelltjes spelen uit amerika voor de EU release date:D

5. starrie

starrie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    koop dan Star Wars galaxies: an empire divided.
    Dat wordt een top game. :+

6. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    komt galaxies ook voor xbox dan?
    ja sorry ik vergeet weleens te kijken in tijdschriften voor welke platformen games zijn.

vet dat er dan een mmorpg naar xbox komt:D

7. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja hij komt eind 2003, maar je moet er wel extra geld voor neerleggen :{

8. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    naast de xbox live contributie ook nog eens maandelijks voor SW galaxies bedoel je?

denk omdat lucasarts daar toch zelf de servers voor neerzet denk ik.

maar ik denk dat ie et wel waard is. maar toch zit ik er over na te denken dat soort spellen toch gewoon op mn pc te spelen. maar ik weet et niet zkr. (vanuit je bed of luie stoel is toch wel geil)

9. starrie

starrie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem voor mijn pc kopen, ik moet er niet aan denken, een mmorpg met een CONTROLLER. Lol dan kom je combo's met 3 knoppen aan het maken. Kun je je neus nog gaan gebruiken :+

Ik denk trouwens niet de je x-box live er voor moet hebben, en het maandelijks bedrag is wel logisch voor een mmorpg

10. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    k weet eigenlijk wel zkr dat je er live voor nodig hebt.

trust me, ze persen elke mogelijke cent uit je die je maar te spenderen hebt.

Laatst bewerkt: 23 dec 2002
  11. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Star Wars Galaxies komt zomer 2003 al uit toch?
    De PC versie zal wat langer op zich laten wachten.Dat is ook zo voor KOTOR.

12. Havoc3000

Havoc3000 Bet u can't stick it

Leuk Bevonden:
    0
    STAR WARS RULEZ!

13. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Halo ging ook prima met een controller, daar liep ook iedereen over te mekken toen aangekondigt werd dat microsoft bungie had opgekocht en halo xbox only zou worden.

but it turned out just fine.

en zo zal ook dit prima gaan.

opzich als de xbox versie slecht blijkt te zijn in de zin van lage framerate omdat ie et gewoon niet trekt ofzo. dan zal ik wel voor de pc versie gaan. want tegen die tijd heb ik een geforce FX kaartje.
    maar ik neem aan dat als ze hun best doen op het programmeren van de xbox versie dat dat geen problemen op zal moeten leveren. vooral als ik hoor dat ie eerst op de xdoos uit komt.

14. starrie

starrie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor, de pc versie komt veel eerder uit. Op het moment bijna het hele team aan de pc versie, om die op 15 april af te hebben:+
    Daarna zullen hopelijk een fatsoenlijke port maken, zodat t nog mooi uitziet enzo

en over live: ik denk het niet, sinds je SWG ook via de telefoonlijn kunt spelen(met de pc dan), en de servers ook nog niet eens van microsoft zijn. Ook koop je een account als je deze game koopt, en dat is ook weer instrijd met live, waar je al een account hebt. (dus dan zouden de rijke onder ons geen 2 accounts kunnen kopen)

en over de toetsenbord: ja, maar halo is toch ietsjes anders MMORPG's

15. Gameslave

Gameslave Guest

Je gaat t steeds meer zien dat je moet betalen voor online playern. vint wel jammer, had liever gewoon een goede singleplayer en n gratis kleine multiplayer optie, wat langzamerhand verdrwijnt, Zag op gammo een mmorpg (p)revieuw en daar moes je ook maandelijks voor betalen om te multiplayeren, zat bijna geen sp meer in. was trouwens n spel voor pc, maar als ze dat ook al naar xbox brengen:'-(

16. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff voor de duidelijkheid, voor galaxies moet je xboxlive hebben en hij komt een aantal maanden na de pc versie uit.. het lijkt mij trouwens dat het goed te spelen is op een console.

17. starrie

starrie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar weet je dat van?
    Lijkt mij een beetje ERG duur. Het spel kopen, expansions kopen(en die gaan er komen), Xbox live betalen, maandelijks bedrag van t spel betalen]:- ]:-
    Ik ga hem dus nu zeker op de(nieuwe) pc spelen:p

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Goh dan hoef je alleen geen xbox live te betalen ]:-

want als je kiest voor de pc versie moet je namelijk Het spel kopen, expansions kopen(en die gaan er komen), maandelijks bedrag van t spel betalen]:- ]:-

dus wat is nou het voordeel?

Of neem je geen xbox live :confused:

19. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Oude draad ik weet het, de Centrale draad is gesloten en nooit meer open gegaan, vandaar mijn vraag hier even: Hoe zit het nou met die Content Download was die nu wel of niet beschikbaar in NL?

Ik heb hem nooit kunnen downen, anderen wel?

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, als het goed is wel.
    Maar die download stelt niet veel voor, als ik even goed nadenk dan is het maar een kleine locatie waarin er maar één winkel is ofzo.

Deel Deze Pagina