weet eigenlijk niet waar ik het moet stellen, maar heb ik in koter multiplayer, en nog een, moet ik koter of brute force kopen? alvast bedankt
Neen, geen multiplayer maar dat had je zelf ook wel ff kunnen zoeken bij je lokale spellenboer.. KOTOR bevat wel een Xbox live functie namernlijk: content download. overgens, je MOET niks!! en....., xbw beschikt over een '' '' knop
jammer genoeg heeft hij geen multiplayer. maar als ik zou kiezen tussen brute force en KOTOR, zou ik KOTOR kiezen.
Re: Re: [sw:koter] heb je multyplayer in het spel jah, ik denk dat ik dat spel wel ga kopen, 40 speelplezier, en ik doe het altijd nog een paar keer meer
Je kan deze spellen niet vergelijken, Brute Force is een shooter (erg vet BTW) en KotOR = een RPG. Dus je moet kijken welk type game jou het meest aanspreekt. Brute Force heeft wel Multiplayer (splitscreen, system Link) en ik vind die errug vet. KotOR heeft er geen.
dat is het probleem, ze spreken me allebij aan, maar heb niet genoeg geld, kan ik van iemand het even lenen
Dan zou ik voor KotOR kiezen. Veel langer plezier van en kwa kwaliteit ontlopen ze elkaar in mijn ogen niet zoveel!
als je 2 weekjes wacht dan begint de nieuwe maand en dan kan je ze (als je werkt en salaris aan het begin van de maand krijgt) allebei kopen
als je hier kijk:hier dus zie je dat ie in australie 10 november komt. EDIT\\: bij replay 7 november //EDIT back on topic
Ik zou ook KOTOR kopen,heb Brute Force gehuurd maar vond hem beetje tegen vallen,maar ja smaken verschillen(niet dat Brute Force een slechte game is,vond hem alleen beetje eentonig) KOTOR heeft ook hoge replay-waarde... -2 eindes -goede en slechte kant -hoop wapens en veel missies Maar je moet natuurlijk wel van RPGs houden