Als welke type held ga jij het spel Star Wars: KOTOR spelen? De Scoundrel =De sneaky one (à la sam) De Soldier =De directe confrontatie opzoeken (à la rambo!! of MC) De Scout = Een combinatie van die 2 (à la Master Fisher) Ikzelf weet het nog niet want ik hou van lekker sneaken maar ook van een directe aanpak dus misschien dat de scout iets voor mij is, maar.... tsja ik weet het nog niet (Als er al een soortgelijke topic is zie deze thread dan als ongezien, verwijder hem maar of zet er maar een slotje op van aluminium kwaliteit van de Praxis)
je kan ze toch gewoon allemaal een keer spelen lijkt mij??? Maar ik begin iig met de Soldier....ff t spel bruut verkennen
soldier ga ik, maar weten jullie ook of je Jedi moet worden?? want dat vind ik zo uitgemolken ik wil gewoon met blasters. In Jedi knight II valt het me ook al zo tegen om met een zwaardje te vechten
ik las wel ergens dat je een darkjedi kon worden dus zou je ook wel een normale jedi kunnen worden. En btw dat is toch tof met je lightsaber al die ventjes neer sabelen
Je wordt hoe dan ook Jedi na een tijd, maar je hebt natuurlijk wel de keuze uit verscheidene wapens en of je naar de "dark side" of "ligt side" gaat. Ik zelf kies voor de soldier, daar hij aanzienlijk sterker is dan de andere. Daar houd ik wel van.. *)
Maar als je nou tegenover heeeel veel vijanden sta en je weet dat je het niet kan winnen als je er direct op af ga. Dan is sneaky doen wel heel erg handig, maar een soldier heeft niet van die kwaliteiten. so what to do now mate
Ik houd niet zo van dat sneaken, en al helemaal niet in een star wars game! Dan ren ik er gewoon op af hopend er levend weg te komen.
damn ik weet nog niet wat ik neem :{ Maarja de game is misschien wel uitgesteld tot september dus ik heb nog wel ffkes de tijd
eerst scout, gewoon een beetje van allebei, dan soldier, en dan scoundrel. Het spel gewoon 3x uitspelen
Eerst scoundrel dan soldier en asl laatste de mix ervan En natuurlijk eerst op goed en dan op slecht uitspelen
ik ga denk ik tog maar eerst soldier worden, meer gevechten voor mij en mijn lichtzwaard *) maar het is niet zo dat met de ene char het spel moeilijker is uit te spelen dan met de andere char, het is hoe jij het liefste gamed.. aangezien ik in een starwars universum rond loop, lijkt het me wel relaxter om er een beetje vaak op los te meppen (zolang ik maar niet dark wordt^^)
persbericht van lucasarts waarin ze aankondigen kotor dus voor de PC in de herfst dus te releasen.. wat opvalt is wel dat de xbox versie voor Juli staat geplant, en op tothegame.com staat dat ook, maar dan voor de us.. dus dat zou dan kloppen.. maar op tothegame.com staat de uk release voor Juni.. maar tog denk ik dat we de game pas in Europa kunnen verw88 in september, ongeveer 2 maanden na de us release..
wattefok zeiken jullie?!?! kotor komt begin juli al uit voor de xbox, geplanned was mei maar is verschoven naar juli , NIET NAAR SEPTEMBER!! margoed, je kan wel met blasters knallen enzo maar ik ga toch voor de lightsabers helemaal vet, is dat je 2 lightsabers in 1 keer kan dragen en er ook mee kan vechten