Sw:KOTOR

Discussie in 'Algemeen' gestart door houdoeken, 6 mei 2003.

  1. houdoeken

    houdoeken Houdoe Ken!!!

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Als welke type held ga jij het spel Star Wars: KOTOR spelen?

    De Scoundrel =De sneaky one (à la sam)

    De Soldier =De directe confrontatie opzoeken (à la rambo!! of MC)

    De Scout = Een combinatie van die 2 (à la Master Fisher)

    Ikzelf weet het nog niet want ik hou van lekker sneaken maar ook van een directe aanpak dus misschien dat de scout iets voor mij is, maar.... tsja ik weet het nog niet|:-




    (Als er al een soortgelijke topic is zie deze thread dan als ongezien, verwijder hem maar of zet er maar een slotje op van aluminium kwaliteit van de Praxis)
     
  2. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ze toch gewoon allemaal een keer spelen lijkt mij??? :confused: Maar ik begin iig met de Soldier....ff t spel bruut verkennen ;)
     
  3. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ik denk scout...heb ik tenminste beide.

    dat zal ook wel het meest gekozen worden denk ik
     
  4. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    soldier ga ik, maar weten jullie ook of je Jedi moet worden?? want dat vind ik zo uitgemolken ik wil gewoon met blasters.
    In Jedi knight II valt het me ook al zo tegen om met een zwaardje te vechten
     
  5. houdoeken

    houdoeken Houdoe Ken!!!

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ik las wel ergens dat je een darkjedi kon worden dus zou je ook wel een normale jedi kunnen worden. En btw dat is toch tof met je lightsaber al die ventjes neer sabelen}:]
     
  6. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Je wordt hoe dan ook Jedi na een tijd, maar je hebt natuurlijk wel de keuze uit verscheidene wapens en of je naar de "dark side" of "ligt side" gaat.

    Ik zelf kies voor de soldier, daar hij aanzienlijk sterker is dan de andere. Daar houd ik wel van.. *)
     
  7. houdoeken

    houdoeken Houdoe Ken!!!

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je nou tegenover heeeel veel vijanden sta en je weet dat je het niet kan winnen als je er direct op af ga. Dan is sneaky doen wel heel erg handig, maar een soldier heeft niet van die kwaliteiten. so what to do now mate8)
     
  8. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd niet zo van dat sneaken, en al helemaal niet in een star wars game! Dan ren ik er gewoon op af hopend er levend weg te komen. O-)
     
  9. houdoeken

    houdoeken Houdoe Ken!!!

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    then i wish you goodluck_O_
     
  10. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor het zware geschut. Ik word een soldier. Ik vind het veel vetter om alles neer te maaien.
     
  11. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    damn ik weet nog niet wat ik neem :{
    Maarja de game is misschien wel uitgesteld tot september dus ik heb nog wel ffkes de tijd :mad:
     
  12. houdoeken

    houdoeken Houdoe Ken!!!

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    tot september:eek:
    dat is balen!:'-(
     
  13. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is nog niet zeker dus laten we met zn allen gaan bidden O-)
     
  14. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst scout, gewoon een beetje van allebei, dan soldier, en dan scoundrel. Het spel gewoon 3x uitspelen :D
     
  15. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst scoundrel dan soldier en asl laatste de mix ervan:) En natuurlijk eerst op goed en dan op slecht uitspelen:)
     
  16. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ik las laatst dat waarschijnlijk de pc versie in september uitkomt...laten we het hopen
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    ik ga denk ik tog maar eerst soldier worden, meer gevechten voor mij en mijn lichtzwaard *)

    maar het is niet zo dat met de ene char het spel moeilijker is uit te spelen dan met de andere char, het is hoe jij het liefste gamed..
    aangezien ik in een starwars universum rond loop, lijkt het me wel relaxter om er een beetje vaak op los te meppen (zolang ik maar niet dark wordt^^)
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    persbericht van lucasarts waarin ze aankondigen kotor dus voor de PC in de herfst dus te releasen..
    wat opvalt is wel dat de xbox versie voor Juli staat geplant, en op tothegame.com staat dat ook, maar dan voor de us.. dus dat zou dan kloppen.. maar op tothegame.com staat de uk release voor Juni..
    maar tog denk ik dat we de game pas in Europa kunnen verw88 in september, ongeveer 2 maanden na de us release..
     
  19. houdoeken

    houdoeken Houdoe Ken!!!

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks for the info
     
  20. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    wattefok zeiken jullie?!?!

    kotor komt begin juli al uit voor de xbox, geplanned was mei maar is verschoven naar juli , NIET NAAR SEPTEMBER!!


    margoed, je kan wel met blasters knallen enzo maar ik ga toch voor de lightsabers :9 helemaal vet, is dat je 2 lightsabers in 1 keer kan dragen en er ook mee kan vechten
     

Deel Deze Pagina