1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

SWON rolling

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha Clone, 26 jan 2004.

  1. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand hoe je bij Secret Weapons over Normandy (SWON) een roll kan maken? Dus dat je naar links/rechts gaat en dan over de kop...

    vb: Je begint zo: --o--()--o-- dan ga draai je 90 graden zodat je verticaal vliegt, en daarna DOORDRAAIT naar je de beginpositie.

    Miss klinkt het vaag, maar ik kan het niet anders uitleggen :)
     
  2. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Mirik zegt: Heb ik nog nooit gezienen ik heb 't uitgespeelt, ben ook benieuwd..
     
  3. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik zou het ook wel eens willen weten -> in een aantal filmpjes die ik heb zie je dat toch duidelijk! Ook staat het als het goed is in de handleiding :confused:

    Maar even off-topic:
    Ik heb het spel 99% uitgespeeld: ik mis 1 vliegtuig. Ik heb de X-Wing en Tie-Fighter wel, maar zo'n experimenteel vliegtuig nog niet.
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja ik precies 't zelfde. Mis d'r ook nog eentje. Paas bonus objectives zijn echt moeilijk, weenie hoe die te halen.
     
  5. xboxgangsta

    xboxgangsta Reƫel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    SIMPEL! ik heb alles, maar dan ook echt alles uitgespeeld! je moet bij controller-instellingen yaw aanzetten! dan kan je wel over de kop etc. maar dit word dan wel veel lastiger!
     
  6. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, maar hoe haal ik dat laatste vliegtuig? Ik heb de 'Story mode' al uitgespeeld en de Challenges ook. Als ik naar History ga (om bepaalde challenges opnieuw te spelen voor bv een medialle ofzo), zegt ie dat ik alle vleigtuigen al heb gehaald :confused: Hoe zit dat?

    /EDIT:

    Hier 2 screens met vage vliegtuigen (volgens mij zijn ze hetzelfde):
    [​IMG]
    [​IMG]

    Hoe kun je deze halen?
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2004

Deel Deze Pagina