Type ff normaal aub Dit is trouwens een vraag over Taris, hoort dus ook thuis in de Taris-helpthread Maargoed, je moet dus naar de Black vulkars base, dan kom je vanzelf wel een keer in de garage daar, en daar ergens in zo'n gang die naar beneden gaat, Daar staat een groepje gasten die de swoop parts beschermen. Vanaf daar moet je het zelf maar zien
Je hebt dat prototype model motor waar DoDgie het over heeft, maar voor de rest zitten er geen swoopbike onderdelen in het spel. Zal wel een feature zijn die er op het laatste moment uitgesloopt is of waar geen tijd meer voor was.
denk ook dat ze het eruit gelaten hebben want op tantooine waar je HK-47 krijgt die kerel zegt dat hij ook swoopbike parts verkoopt maar dan vraag je naar zijn inventaris en dan zit er niks bij.
vage shit... ik kan amper winnen op dantooine en manaan met swoop-biken... en hij zegt steeds dat de pro's betere swoop bike parts gebruiken...
Hij bedoeld waarschijnlijk Tatooïne. Hele mooie planeet! 1 van m'n lievelings (ook in de films). Prachtig verhaal achter Tatooïne. Maar ik ben ook niet zo goed in swoop bike racing :{ Wanner ik hem zal herspelen misschien wel. TIP: Je vind de perfecte routes op de site van bioware (je moet je wel eerst gratis registreren) Groetjes van Humorke,
ik Heb kotor net drie dagen en eerst had ik zoiets ja een RPG tja maar nu ik hem heb is het wel leuk. ik moet nu die motor halen voor de race, maar ik kwam net zon gang uit en toen stonden daaar drie gasten. ik dacht no shit de trollen uit harry potter zijn over gestapt. maar die sloegen me dus dood en moet ik ff proberen om er langs te komen.