1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

+/- Systeem

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Forgottensoul, 14 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Het +/- systeem als iemand je bijv heel erg helpt kan je hem een + geven en als iemand het niet waardeert dat ie bijv uitgescholden word ofzo kan je een - gaan geven.. het idee is dat iedereen bij rep: 10 begint..

    dus dan staat er bij je naam Bijv.. onder je avatar..

    Rep: 10 +/-

    Tell me what you think.. :p
     
  2. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan gaan kinders zoals SupahMaster bij iedereen die wat zegt over zijn irritante gezeik een - geven omdat die moet huilen :'-(.
    Zo kan je makkelijk iedereen natuurlijk een - geven, niet dat het zo uitmaakt als er -10031 staat maar toch ;).
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd nogal "fraudegevoelig", maar opzich wel lache :cool:
     
  4. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen het ook zo doen als je iemand een +/- geeft dat je iets in moet vullen waarom hij een + of - krijgt ;)
     
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Hebben we al eens gehad en dat is toen zo uitgepakt dat we het nu niet meer hebben. Het is erg misbruik gevoelig, vriendjes politiek, negatieve feedback feedback als iemand het met je oneens is en andersom. Daardoor is het ook totaal niet representatief. De kans lijkt me dan ook klein dat we er weer aan beginnen.

    Ik wacht even op een second opinion. :)

    Dat was overigens ook een onderdeel van wat we vroeger hadden.
     
  6. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow oke ik wist niet dat jullie dat vroeger hadden :eek: ..
    Maar dan moeten we ff een oplossing vinden om geen vriendjes politiek etc te krijgen...
    mischien moet je er een soort van bewijs van een post aan plakken ?
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat hoort meer thuis op z'on freewebs forum ofzo.

    Er zijn genoeg mods om occasioneel een debiel in toom te houden, te bannen, whatever, zo'n systeem is overbodig.
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2006
  8. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou.. mischien kan het hier ook handig op zijn mischien voor xbox l!ve..en dat soort dingen..
     
  9. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Technisch zal het wel mogelijk zijn, maar wie gaat het controleren en welk doel dient het uiteindelijk? Het lijkt me de moeite niet waard en ik denk dat de rest van de mods/admins het met mee eens is. Na de negatieve ervaring die we er mee gehad hebben lijkt me dit geen kans van slagen te hebben en doe de thread dan ook op slot. Een leuk idee, maar helaas werkt het in de praktijk niet.
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    We hebben het inderdaad al een tijdje geleden gehad, en het had nou niet bepaald een meerwaarde. Vandaar dat we niet meer met deze grappenmakerij mee doen. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina