1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Systeemcache van de Xbox 360 wissen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lethal AK47, 18 apr 2008.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb net mijn cache ook voor het eerst schoon gemaakt, maar ik zie tot nu toe alleen nadelen. Met FIFA 11 was mijn dlc beschadigd. Bij het ophalen van de update voor Lumines liep die vast. Na opnieuw opstarten lukte het wel, maar bleef mijn FIFA disc draaien terwijl ik Lumines aan het spelen ben.
     
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat is raar? Maar de problemen die jij opnoemt zouden niet echt met het cleanen van een cache te maken moeten hebben.

    - Je dlc heeft niks met cache cleanen te maken. Die wordt niet aangeraakt bij het cache cleanen.

    - Updates slaat hij op in de cache, dus die moet je opnieuw downloaden. Dat die vastloopt tijdens het updaten lijkt mij gewoon toeval.

    - Dat je disc blijft draaien is een bug in het dashboard, die er al vanaf het begin inzit. De eerste keer dat ik dat tegenkwam had ik net een week mijn xbox 360, en dat was in 2006. MS en bug fixes 8) .

    De cache is er alleen maar om updates en de data van de discs die gelezen wordt op te slaan zodat het later sneller uitgelezen kan worden. Als jij je cache cleant, gooit hij dus de updates weg en de data van de disc. De updates download je dan opnieuw en de data wordt gewoon weer van de disc ingelezen en opgeslagen.
     
  3. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude, je antwoord op iets van een maand geleden8) denk niet dat hij het nog nodig heeft, anders had hij wel opnieuw gevraagt:+
     
  4. SpeedNox

    SpeedNox Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan je game uitbreidingen ook niet verloren
     
  5. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    @ SpeedNox

    Nee, maar als dat wel gebeurd, kan je altijd alles veilig terug downloaden bij 'Downloads history' bij Account Management. Da's ook handig als je bijvoorbeeld een nieuwe harde schijf hebt gekocht. :)

    EDIT: Oh wacht, die vraag is van november 2010. Damn... :+
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2011
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb de titel en startpost aangepast.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Heb in veel games last van texture pop-up, echt niks laad bij mij. Merkte het bij Batman Arkham City van de week en Skyrim heeft er ook ongelofelijk veel last van. Helpt je cache wissen dit eventueel? zal het wel gewoon proberen.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat kan zeker helpen en proberen kan nooit kwaad. ;)
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    En op HDD installeren helpt ook goed tegen popup, maar dat heb je vast al gedaan ;)
     
  10. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Skyrim niet installeren op je HDD, daar zit een bug in dat de textures dan niet goed gestreamed worden.

    EDIT: bron: http://www.gamersmint.com/xbox-360-version-skyrim-has-texture-loading-issues
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Pete Hines zegt dat die bug niet bestaat?

    Maar cache legen kan zeker helpen
     
  12. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorige weekend de cache leeggemaakt en merk wel een goede verbetering, dus dikke merci voor de degelijke informatie van dit topic ;)

    Wel merk ik dat mijn Xbox eigenlijk beter achteraan wat meer ruimte zou mogen hebben zodat de koeling optimaler kan werken !

    Iemand een suggestie? Een "mini-ventilator" plaatsen die de lucht achteraan de xbox afkoeld? Ik dacht wel dat zulke mini-ventilator uitvoeringen bestaan ?

    Want heb de indruk dat het beeld in een game vooral begint te haperen als de xbox warm loopt (en heb al gelezen dat zo'n Xbox geen denderende koeling heeft, klopt?)
     
  13. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Het beste is het gewoon om je xbox minstens 30-50cm ruimte aan de achterkant te geven, en niet te gaan zoeken naar die onzinnige oplossingen die alleen maar geld kosten. Vaak werken deze oplossingen ook niet zoals verwacht.

    Dit doe je ook met een beetje krachtige pc en doe je niet anders met een xbox 360.
     
  14. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is dat m'n Xbox in een kast staat en ik achter de Xbox max 10 cm maar kan vrijhouden. Het is wel een ruime kast (breedte en hoogte) en heb nu een mini-ventilator gekocht (amper 10 euro) wat zeker wél helpt om de lucht meer circulatie te geven ;)
    Mocht het niet echt helpen dan is er niks verloren, want zo'n ventilatorke is ook een welkome verfrissing op een hete zomerdag :p
     
  15. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het ook maar even gedaan, merk er niet veel verschil van, maar volgens mij is de xbox wel wat sneller. Alleen irritant dat ik alle updates enzo opnieuw moest downloaden, maar zo lang duurde dat nou ook weer niet.
     
  16. yarnicksoer99

    yarnicksoer99 King Cobra

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    even proberen zo,
     
  17. diksoft

    diksoft Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mijn profiel die nog xbox live gold heeft op een USB zet, blijft die gold membership gewoon? En daarna mijn HDD leeg maak.
     
  18. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Simpel klein antwoord : Ja, je houd gewoon je Gold member ship. Maar waarom zou je account op een usb zetten? Deze kan je alle tijden terug downloaden via de 360.
     

Deel Deze Pagina