[XOne] System Link en Top Spin

Discussie in 'Games' gestart door Guru, 5 jan 2004.

1. Guru

Guru Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey iedereen!

Probeerde gisteren samen met een kameraad onze boxen te linken en dan Top Spin op twee Tv's spelen....

Maar het volgende was het geval:

Wij Top Spin opgestart, boxen gelinkt met MS link, in menu Multiplayer gekozen, System Link. En toen Press A to continue. Konden beiden alleen player 1 bedienen. Wij toen maar doorgegaan. Spelers gekozen , ondergrond gekozen en toen moesten we beiden wachten tot player 2 gejoined was.....

Hoe kan dit nou?

Als we onze boxen linken dan is mijn kameraad toch player 1 en ik dan player 2???

Wat doen we verkeerd?

Gr. Guru

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    heb ut spel nie hoor, maar heb je geen dubbelspel gekozen?

3. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het spel ook niet. Maar normaal gesproken moet een iemand hosten en de ander joinen. Zo te zien hebben jullie allebei gehost.
    Probeer anders een keer om maar met een Xbox alles in te stellen en als er dan staat dat hij op player 2 wacht moet de andere Xbox op system link duwen en dan staat er misschien de hostnaam van de eerste Xbox

Ik heb dit spel niet dus ik weet niet of dit klopt maar zo gaat meestal wel bij systemlink

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm op zijn xbox is hij speler 1 op jouw xbox ben jij speler 1 maar als je tegen elkaar speelt .. zijn jullie verschillende spelers

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    --> Moved naar Live & Networking <--

6. Guru

Guru Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay Boyz...

We zullen het van het weekend weer proberen....

Ik hou jullie op de hoogte

Guru

Deel Deze Pagina