[XOne] System link/gebrek aan info...

Discussie in 'Games' gestart door Ruben333, 12 dec 2004.

  1. Ruben333

    Ruben333 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    ik en enkele vrienden gaan deze kerst een mini-xbox Lan houden, met behulp van zo'n 6 XboX'n en 6 tv''s, en een 10/12 aanwezigen.

    We hebben dit al eerder gedaan, en botsen steeds op hetzelfde probleem, waardoor we de vorige malen altijd overschakelden naar het spelen van Halo.

    Op het doosje van die XboX Spellen, staat er wel 'optie tot systemlink', maar nooit het aantal spelers die op 1 systeem kunnen spelen.

    Zo kun je Project Gotham 2 met 4 op 1 NIET GELINKED systeem spelen, en maar met 1tje op een XboX in System Link. Halo 1/2 gaat dan weer met 4 per XboX, en Ghost recon kun je met 2 op 1 NIET GELINKED systeem spelen (zou ideaal geweest zijn, maar dan blijkt, dat je in system link, maar met 1tje per systeem kunt spelen. (dat waren dus enkele tegenslagen)

    En Brute force kun je met 4 per systeem spelen, maar vanaf 2 spelers per systeem lagged het spel verschrikkelijk, alsook Unreal.

    Mijn vraag is, of jullie enkele goede suggesties hebben, voor system link spellen die 2 spelers op 1 system in systemlink aankunnen. Het max aantal spelers, en of het al dan niet speelbaar is (niet teveel Lag). Titels die deze maand nog moeten uitkomen, de eindejaarstitels, mag je ook altijd vermelden.

    Liefst met enige zekerheid, alvorens je post. Als soortgelijke topic al eens gestart werd, excuseer! :+
     
  2. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    - Top Spin, hebben ik en me vrienden zich op de lan uitermate mee vermaakt. maar kan maximaal 2 vs 2 tegelijk. 2 xboxen, dus eventueel kan je 2/3 potjes tegelijk spelen. en dan toernooitje opzetten.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  4. Toxin

    Toxin Hexic !!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm ik speelde met mijn vrienden soms halo over system link nooit problemen meej gehad ofzow. Binnenkort halo 2 maar eens proberen over system link
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    met lag heb ik nooit problemen gehad ...
     
  6. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Met lag bedoelt hij stotternde framerate, Brute Force en Unreal hebben nu eenmaal niet echt een stabiele framerate, dus dat is wel kut :mad:
     
  7. Ruben333

    Ruben333 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Das leuk dat je met Halo nooit problemen gehad hebt, wij ook niet, vandaar dat dat het enigste spel was, dat we met z'n 8en gespeeld hebben.

    Probeer Brute Force eens met 4 op 1 XboX Console, en je weet meteen wat lag is. Eindelijk hadden we een ander spel; dat ook met meerdere per XboX kon gespeeld worden, en dan krijg je dat |:- |:-

    Die lijst (waarvoor dank O-) ) klopt niet! Zo zijn er enkele spellen waarbij 4 spelers aangeduid staan, maar die in system link alweer met max. 1 per console kunnen, zoals deathrow.
     
  8. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit van system link mogen genieten, maar in de kerstvakantie is het dan eindelijk zo ver... Hoe duur is zo'n link kabeltje?
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    het is een cross-over kabel die je nodig hebt. deze kosten ongeveer een euro per meter.
     
  10. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Zouden we het hier aub echt alleen over de games kunnen hebben die in system link met 2 (of meer) man per systeem te spelen zijn. Ik ga zelf mss ook naar de Lan van Ruben en wil niet zien dat deze thread helemaal vergrijst met allerlei andere vragen. Antwoord net zoals Ruben in zijn openingspost ook al vroeg alleen als je enige zekerheid hebt, anders gewoon niks zeggen hier.

    Ik hoop dat iemand mij dan ook met de volgende vraag kan helpen.
    Hoe zit het met Rainbow Six 3: Black Arrow.
    Op 1 niet gelinked systeem kan je met zijn 2en spelen (misschien meer, weet dat niet zeker, heb dat zelf niet geprobeerd). Hoe zit het dan met System Link. Kan je in system link dan met 2 man per Xbox console spelen of wordt het dan ook maar 1 per console in system link??
     

Deel Deze Pagina