System link heeft HDD nodig?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mishaaa, 22 dec 2007.

1. mishaaa

mishaaa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb een probleem en snap eigenlijk niet waarom ik voor de rest niks over dit probleem kan vinden?

Ik wilde laatst met een paar vrienden Halo 3 via system link spelen. Een van de 2 xbox360 had een HDD, de andere niet.
    Halo 3 gaf vervolgens aan dat 1 vd. 2 xboxen geen harde schijf heeft, welke nodig blijkt te zijn voor System Link, en Xbox Live.

Nou is het rare dat ik daar nog nooit iets over gelezen heb, dat dat nodig is?
    Ik heb echt uren gezocht op google, maar zelfs op de microsoft site van 360 Sytstem Link play, staat zelfs de benodigdheden voor System link, maar een HDD staat er toch echt niet bij.
    Zou het misschien kunnen zijn dat je alleen voor Halo 3 dat nodig hebt?
    Waarom in godsnaam zou je een HDD nodig moeten hebben om system link te kunnen spelen?
    Is dit niet gewoon een foutje ofzo?

Please help me out!

Gr. Mish

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Zat er wel een memorycard in?

Ik kan me voorstellen dat de 360 bij het spelen van Halo³ via systemlink/live een cache gebruikt. Dat is een soort van tijdelijk opslag voor data zeg maar. Verder heb ik eigenlijk geen ervaring met system link op de 360.

Werken andere spellen wel voorzover je kon testen?

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Vermoedelijk heeft de 1 wel updates en de andere niet ... de andere kan je dan niet koppelen

4. mishaaa

mishaaa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod hier niet toegestaan, geen ilegale meuk hier

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Vermoedelijk heeft de een wel Halo 3 updates en de ander niet. Dan kan je niet system linken, maar voor system link heb je geen HDD nodig (sommige spellen wel)

Deel Deze Pagina