[XOne] System Link Problemen!

Discussie in 'Games' gestart door yad1ckru, 23 aug 2004.

1. yad1ckru

yad1ckru Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een heel raar probleem als ik ga system linken, het zit zo : Een vriend van me heeft een systemlink kabel gekocht zodat we Halo konden linken, en dat werkte perfect maar toen gingen we bruteforce ff testen en die bleek het niet te doen, net zoals counterstrike en crimsonskies! Ik d8 eerst dat het eraan lag dat ik de spelle geupdate had via XBL dus we gingen samen een memorycard kopen en mijn account ff erop zetten om voor hem alle content op zijn xbox zonder xbl te zetten. Eenmaal dat gedaan d8en we ff lekker bruteforce met zn 8en doen maar nee het werkt nog steeds niet... kan iemand me helpen???? Oh ja nog iets, eigenlijk niet over systemlink maar over XBL, ik heb nu een nieuwe router en die werkt me alle spellen perfect maar met RB6:BA krijg ik altijd maar 2 sterren en soms zelfs 1 terwijl me upload 50kb/sec is en me download 300 kb/sec. ligt dit soms aan het spel... Nou alvast bedankt voor degene die dit leest en me wellicht kan helpen.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    wat is nu je probleem?

a) er is al een system link thread ... daar kan je system link problemen in kwijt zodat andere mensen ook niet hoeven te zoeken

b) wat is je probleem met xbl ... er is ook een RBS:BA thread wel verkeerd geplaatst in Live gaming, maar misschien kan je daar je ei kwijt ... ik denk dat het inderdaad aan de spel code ligt

Deel Deze Pagina