[XOne] System-link vraagje....

Discussie in 'Games' gestart door samfisher, 27 okt 2003.

1. samfisher

samfisher Guest

Over een tijdje komt mijn broer terug uit de VS, waar hij een Xbox heeft gekocht omdat hij de mijne miste..... Dus nu hebben we er straks 2 thuis! Maar het lijkt mij vet om te system-linken maar ik wilde eerst weten of je een USA-XBOX kan linken met de vertrouwde EU-XBOX....

Iemand een antwoord?!?!?!

2. nielzo

nielzo Guest

ja ik heb er ook 2: pal en ntsc, kan gewoon. maar je hebt om je ntsc xbox te laten draaien een speciale tv nodig die ntsc ondersteunt want ik heb gelukkig zo een maar op de andere tv is het zwart-wit.

zorg er voor dat je een crossover cable hebt en geen ethernet.

Edit/:

Oja! steek hem, niet zomaar in het stopcontact, altijd met een goede converter van 220 naar 110 ofzo want anders mol je hem. ik had er eentje die opeens kapot smolt, toen kocht ik een nieuwe en die was niet goed dus mn xbox was kapot. toen had ik er een nieuwe voeding ingezet die omgeswitched kan worden naar 220 zodat ik geen converter meer nodig heb.

Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2003
  3. samfisher

samfisher Guest

Bedankt man!!!! Dit wordt kicken

4. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als dan wilt Halo'en moet je natuurlich wel een PAL Halo en een NTSC Halo hebben hé...

Maar Nielzo, als jij zegt dat het kan, dan vat ik het niet, want eigenlijk is XBConnect ook System Link, maar dan via internet. Maar met XBC kan je niet tegen NTSC-dudes. Hoe kan dat dan?

5. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij bestaan er kabeltjes die dit verhelpen. Dan kan je gewoon met een NTSC toch met kleur op je PAL tv.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Met Halo kan je niet system linken de twee cd's zijn versie afhankelijk

andere games (zoals live games) kan je wel linken

Deel Deze Pagina