System link bij de Xbox is heel mooi, maar wordt het ook veel gebruikt en zo ja welke spellen doe jullie erop. Ik en jeroen(de jeroen van deze site dan) zeggen wel vaak dat moeten wij ook eens doen maar daar blijft het dna bij. dus Doen jullie dat vaak en zo ja welke games zij de ultimate system link games en vertel er ook ff bij waarom je dat vindt GEEN OPSOM TOPIC
Jeb voor lan parties en als je meerdere xbox'en hebt is systemlink fun ... Ik gebruik het meestal voor een lan party ... Ik ben een Multiplayer a-holic en single player intresseert mij niet zo
ik gebruik het nooit ik ben een meer een lonesome player lekker alleen achter mijn box,niet gestoord worden door andere een tweede rede is live,als ik met iemand anders wil spelen speel ik mijn spellen over live
Ik neem me Xbox, samen met een collega, wel eens mee naar mn werk. Dan gaan we rond vijfen een aantal uurtjes gamen. We hebben wel eens vier consoles gekoppeld met vier beamers. Echt voortreffelijk!!! We spelen dan voornamelijk Halo system-link. Sinds kort heeft mn broertje ook een Xbox, dus daarheen neem ik mn Xbox ook vaak mee. Vanavond Rainbox Six 3 linken! Je moet wel een normale cross-link RJ-45 kabel kopen, want die officiële xbox is volgens mij maar 2 meter en voor dat zelfde geld koop je er ook een van 15mtr.
In zoverre gebruik ik systemlink .... da'k m'n XBox nu via m'n router heb aangesloten en dan via XBConnect ... binnenkort met 'n aantal collega's Halo over 't internet ... heb ik wel zin in. naja ... moet eerst vandeweek m'n box weer terug zijn gebracht door UPS, na de reparatie ... ben benieuwd wat ze ermee hebben gedaan.
ik gebruik system link alleen over xbconnect (@ MasterchiefDale: niet illegaal). Ik speelde altijd halo maar nu voornamelijk tony hawk's underground tegen een maat. Ik heb nooit 2 xboxen aan elkaar gelinkt, maar nu mijn neef er een heeft gekocht zal het niet lang meer duren voor ik dat ook eens probeer...
Als je Brute Force en leuke game vindt, is dat ook een hele goede via system link. En voor de rest natuurlijk Halo
ik speel 1 a 2 keer per week system link met een vriend van mij, ik speel dan meestal rainbow six 3 en midtownmadness. (halo krijg ik weer binnenkort )
Ik heb het wel eens gedaan we speelden toen Halo er zijn niet super veel spellen die sytemlink kunnen dus vandaar misschien volgende keer wel PGR2 erbij maarja het is altijd wel gezellig zo'n lan
Ik heb afgelopen weekend bij me thuis nog hale met zn 4en gespeeld over netwerk, maakt het meteen 10 keer leuker omdat je dan echt teams kan vormen en groter beeld hebt
ik ga binnenkort voor het eerst systemlinken met een vriend. Ben erg benieuwd! Ik hoorde dat maar weinig spellen dit aankunnen, Halo kan het bijvoorbeeld wel. Maar dat is dan direct ook een hele goede!
Waarom zou dat illegaal zijn? Het is gewoon systemlink, maar dan via 't internet ..... niets illegaals aan. Zelfs gamespy biedt het aan, maar het probleem is dat daar weer erg weinig europeanen te vinden zijn ... en da's 1 voorwaarde, dat je een PAL versie speelt met mensen die 'n PAL systeem hebben... Het draait nog best lekker ... Wat er gebeurd is het volgende, het programma laat je XBox denken dat er meerdere XBoxen op het netwerk zijn. Dit wordt vervolgens weer over het internet gepleurd ... en geloof dat dat inderdaad via 'n server verder gaat. Niets illegaals aan hoor. Even voor de duidelijkheid mijn XBox is dus NIET gemod, en kan dus gewoon gebruik maken van die service .... wil je 't een keertje proberen? (moet je wel breedband internet hebben).
ik gebruik alleen system link voor sbos connect, maar verder heb ik nog nooit 2 xboxxen aan elkaar gelinkt ( wat we zaterdag wel hebben geprobeerd, maar niet lukte). nu ga ik vrijdag een link kabel kopen, en dan zaterdag een keer linken met halo. zal wel lache worden